/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjemmeside udskiftning
Fra : BjornJ
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 01-12-06 20:38

Jeg har en hjemmeside, som jeg ikke kan huske hvordan jeg har lavet, den vil jeg have udskiftet med en ny som jeg har lavet i Microsoft Publisher.
Hver gang jeg prøver får jeg meldingen " The Web publihing Wizard was unable to publish the to the Web server for the following reason; Der opstod teimout i handlingen.
Er der nogen der ved noget om det problem?

Bjørn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-06 21:47

Du skal nok opdatere din side ved at benytte et FTP program eller Internet Explorer for at overføre HTML filen.

1.) FTP progam: http://www.smartftp.com/

2.) Vejledning i brug af IE som FTP: http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5847

Husk du skal angive din sides ftp adresse for at overføre filerne, ikke din http adresse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 01-12-06 21:57

Hej molokyle
Foreløbig tak, jeg prøver med ftp. Min internetforbindelse er stofa, så dit ene link kan jeg ikke bruge

Bjørn

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-06 23:06

Selvfølgelig kan du bruge oplysningerne om brug af Internet Explorer selvom de stammer fra TDC

Det er jo blot en vejledning:
Citat
Følg vejledningen her:

Start Internet Explorer

Skriv ftp://DIN_FTP_ADRESSE i adresselinien

Tryk på Enter

I Brugernavn indtaster du det brugernavn, du har fået tildelt.

I Adgangskode indtaster du det password, du har valgt til hjemmesiden.

Du kan når du er logget ind, så overføre/slette filer og oprette/slette biblioteker, som du lyster. Præcis som i stifinder. Hvis du har sifinder åben ved siden af Internet Explorer kan du flytte filer mellem din computer og din host ved ganske almindelig 'træk og slip'.

Tror du, du kan bruge vejledningen nu?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 02-12-06 11:49

Tak for svaret molokyle.
Nu er hjemmesiden skiftet, vi (jeg har en hjælper i dag) fjernede et flueben efter anvisningen i TDClinket.
Du kan se resultatet på: www.ormedug.dk ---www.pæleorm.dk eller www.paeleorm.dk

Bjørn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 12:15

www.paeleorm.dk linket virker ikke, men det gør: http://www.xn--pleorm-pua.dk/

..men glad for du kunne bruge min hjælp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 02-12-06 12:34

Ja det var en fejl!
det hedder www.paeleorm.danmark.nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-06 19:44

Bedre !

</MOLOKYLE>