/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
slette outlook 2000
Fra : ipbirk
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 01-12-06 17:02

Hej
Er der nogen der ved hvordan jeg sletter og geninstallerer outlook 2000. Der er opstået en fejl på mit mailprogram outlook 2000. Hotline siger jeg skal afinstallere og derefter installere igen, hvem kan hjælpe

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-12-06 17:06

Først går du i kontrolpanel og vælger installer/fjern programmer og så afinstallerer du Outlook, derefter indsætter du din Office CD og vælger at installere Outlook igen

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 60 point
Dato : 01-12-06 17:07

du smider din office cd i drevet og vælger hvad det er du vil fortage dig

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-12-06 17:13

det hele er meget lettere hvis du gør det fra cden af, så er du sikker på ikke at lave noget forkert

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-12-06 17:26

På et tidspunkt kom der muligheden for at vælge fra en menu når man smed Office CDen i..
Hvor man kunne vælge at reperere sin instalation.

Under Menu hjælp er også en "find og ret fejl" (ved ikke om den er i 2000)
Jeg har aldrig brugt den - men det er jo en mulighed at prøve den også.
god weekend
Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 01-12-06 17:53

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-12-06 12:04

Tak tak og held og lykke med det.