/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opfordring til tyveri
Fra : Kortoververden
Vist : 691 gange
50 point
Dato : 01-12-06 01:54

Hvordan kan det være at Kandu er et sted der direkte opfordrer til ulovligheder og hvor brugerne internt belønner hinanden for det bedste tip til at blive kriminel?

http://www.kandu.dk/tip15154.aspx

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 01-12-06 07:56

moral er godt,,dobbeltmoral er dobbelt så godt.hvorfor betale for noget man kan få gratis
ps.
den nye cd med kim larsen er lagt ud på bear share

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 10:22

hmmm -
Citat
tyv tror hver mand stjæler

Hvis jeg fortæller dig at bagerens bagdør er åben om natten og kassen ikke er tømt - er det ikke en opfordring til tyveri - men en konstatering/viden - hvordan du tackler det er så dit problem

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-06 10:24

Sjovt nok er mange af de der mener at det er OK at vælge den nemme vej (stjæle) de samme som bliver mest forargede hvis nogen krænker dem. Det er vel dobbeltmoral

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-06 10:28

mirittedanmark, det kommer så sandelig an på sammenhængen. Hvis du fortæller det til en der kan ændre det eller Polititet så der det ikke opfordring til tyveri, men fortæller du det til en brianjimmy så er det et tip til hvor man kan stjæle og så er det dybt forkasteligt og ved du at brianjimmy stjjæler er det dybest set medvirken.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 10:37

hvor skulle jeg vide fra om den "brianjimmy " var tyveknægt eller aspirerede til det ????

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-12-06 10:48

SÅ lad være med at fortælle det til nogen overhovedet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-06 10:49

mirittedanmark, hvis du fortæller det offentligt fortæller du det også til brianjimmy og så er dert jo lige meget hvad du tror eller ikke tror.
Et bedre eksempel kunne måske være, at en eller anden har opdaget at mirittedanmark hver dag kl. ** smutter ehn i døgneren efter *** og ikke låser sin dør og det tager 15 minutter og forresten gemmer hun sin sparebøsse i ****
Er det OK at skrive her? (Det er jo dybest set samme sag).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 10:51

det er da i så fald almenviden BjarneD

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-06 10:58

_og hvem bragte så den viden "til torvs"?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-06 11:09

(((((((((( henvend dig til nærmeste politistation med fængsling for øje BjarneD))))))

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-12-06 11:16

Mod tåber kæmper selv......................

Din moral er stærkt anløben, godt du bor i et andet "pastorat".

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 01-12-06 15:06

tja jeg tager nu ikke lige den tråd så tungt. Det kunne da have været værre.

Kommentar
Fra : Fberg

Dato : 01-12-06 16:58

hej