/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lader til Sony Ericsson T610?
Fra : Zigarlos
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 30-11-06 22:22

Er der én der ved hvilken lader man skal bruge til en Sony Ericsson T610?

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 110 point
Dato : 30-11-06 22:31

ja det er en standard lader .. den passer til alle der er mere end 1 år gamle ...

den har 2 knopper og 2 små metal ben ...

den til de nye modeller har et bredt stik med mange små metal ben på ...

den til det meget gamle har 3 knopper og 3 metalben

vh
D9N

Godkendelse af svar
Fra : Zigarlos

Dato : 30-11-06 23:06

Takker for svaret D9N.

Kald det bare dovenskab, men jeg orkede ikke at søge efter det selv. Det er tilsyneladene en for gammel model til at Sony Ericsson selv gider at skrive om det - ellers også var jeg bare ikke tålmodig nok