/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS uden nummervisning...
Fra : mango
Vist : 1142 gange
50 point
Dato : 05-01-03 14:00

Er der nogen der ved hvordan man kan sende en SMS uden at modtageren kan se ens nummer???
MVH
Mango

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-01-03 14:03

hvilken telefon har du

Kommentar
Fra : Random

Dato : 05-01-03 14:04

Næ det er ikke muligt via mobil Så du må ringe med forvrængen stemme istedet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-03 14:15

Jeg har en NOKIA 3330!
MVH
Mango

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 05-01-03 14:18

Og hvad er så lige formålet med disse anonyme sms??? Er det for at chikanere folk elle hvad??? Til TDC telefoner er det vist efterhånden totalt umuligt at sende anonymt........heldigvis.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-03 14:26

Hej Grethes
det er min søn der spørger, han er 12 år, og det er vist kun sjov og ballade, jeg vil lige for en gang skyld retfærdiggøre mig selv
Venlige hilsner Mango

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-03 14:37

Det er fordi jeg skal sende en billedbesked til én der kender mig, for at lave sjov!!! Det er sådan en flash en hvor der står: "søger hjerne..." "Intet fundet!" den er ret skæg!

MVH
Mango's søn

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 60 point
Dato : 05-01-03 14:39

Det er en del af sms protekollen, at sms afsenderens nummer sendes med. Så medmindre din udbyder understøtter et eller andet fancy med en anonym sms gateway (hvilket der ik er nogen der gør), kan det kun gøres at sende anonymt via nettet.
Hygge hej fra
Random

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-01-03 14:42

Nå, øv!

Mango's søn

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 05-01-03 14:44

Tak for svaret Random.

Kommentar
Fra : Elmir

Dato : 11-01-03 14:15

Jeg tro du kan ved at tryk #31# før nr.. prøv