/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver albatron geforce 7300LE
Fra : kuno173
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 30-11-06 18:39

Hej
Er der nogen der hjælpe mig med at få fat i en driver til min nye Mycom 4460-S2, jeg har installeret medfølgende software, men den mangler en driver til skærmkortet. Jeg har forsøgt at downloade driver fra Albatron.com/tw, men når jeg installerer den kommer der en meddelse op hvor der står at der ikke er hardware til denne software og installationen afbrydes. Kan det være fordi at jeg har installeret driver til lydkort først.
Håber I kan hjælpe mig.
Kuno173

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-11-06 19:27

Er det en hel komplit pc du har købt for der følger som regel en driver cd med. Den kan hedde noget med Mainboard Utility, eller et andet navn. Derpå skulle alle driver ligge

Kører du XP. for hvis du går i Start - højreklikker Denne Computer - Egenskaber - Diskhåndtering - Hardware - så kan du se om der er nogle gule spørgsmålstegn, det er tegn på at der mangler en driver

Kommentar
Fra : kuno173

Dato : 30-11-06 19:42

Jeg kører XP som jeg selv har installeret, der er gule spørgsmålstegn ved skærmkort. Jeg har installeret de drivere der var med bundkortet.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 30-11-06 19:51

Jamen som det ser ud på topic er det vel blot en geforce driver der skal du blot hente en driver på nvidia.com.
Her er link til seneste:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-11-06 19:52

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

prøv lige her. Da skal du vælge Graphisc driver - Geforce and TNT 2 - og hvilket styresystem

Kommentar
Fra : kuno173

Dato : 03-12-06 20:16

Jeg har fundet en driver fra Tweakers.net . Tak for indsatsen
kuno173