/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
varmeblæser
Fra : sanne6
Vist : 1665 gange
50 point
Dato : 29-11-06 14:53

hej er der nogen det ved hvad der er i vejen med min varmeblæser... jeg har en ford mondeo fra1996 og det er kun den højeste der virker i min blæser.Nr 1 2 3 gik efter der havde lugtet lidt brændt ud af blæseren, jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig
vh sanne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-11-06 16:16

Ja det er sikkert kontakterne der er brændte.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-11-06 19:22

Det er din blesermodstand der er brændt.Det er ikke så dyrt at lave.
alimak

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 29-11-06 19:27

det er din formodstand og det stykke ledningsnet der går til formodstand der er brandt af.
grunden til der virker på det højeste trin er at den går uden om modstanden.
den sidder ovre i h.side oppe under instrument brættet skruet fast i luft kanalen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 30-11-06 09:30

Jeg vil tro du lige skal lægge vejen forbi din lokale Ford-forhandler/værksted.
Som det er blevet kommenteret af andre, er det ikke en "voldsom" reperation hvis man har lidt værktøj og lidt teknisk snilde, men jeg fornemmer at du ikke ligefrem er "gør-det-selv" udi bilreperationer.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : sanne6

Dato : 30-11-06 17:29

tusind tak for hjælpen alle samme
vh sanne

Kommentar
Fra : hestetyv

Dato : 01-12-06 15:11

Ja ingen tvivl overhovedet, det er blæsermodstanden der er futtet af. Det er helt normalt at de bliver slidt, det sker på stort set alle "nyere" biler. Det er en hurtig reperation, som man selv kan udføre hvis man har lidt snilde og tålmodighed, ellers kan dit lokale værksted, så fremt de har delen på laver.