/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
problemer med age of mythology
Fra : karstenhou
Vist : 342 gange
200 point
Dato : 05-01-03 11:48

Hvorfor fryser eller genstarter computeren nå jeg spiller age of mythology.

Hilsen Kristian

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 05-01-03 12:59

hejsa....

det må ha noget med din computer at gøre... for jeg er lige kommet i gennem hele spillet om min har ikke gjort det! er det ved et bestemt punkt eller gør den det hele tiden??

hvor langt er du?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-01-03 13:40

Hej Kristian

Du bliver nok nødt til at fortælle hvad det er for en computer du har før vi kan hjælpe dig ordentligt

Indtil da kan du kigge lidt på dette her

Har du "snuppet" den sidste patch ? Den skulle snuppe nogle af problemerne.

http://www.gamershell.com/news/BAgeofMythologyBv1.02Pat.shtml

Her er microsofts svar på hvad der måske kan være galt. De beskriver hvorledes man laver en cleanboot:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;331796

Det har åbenbart været løsningen for mange.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 05-01-03 14:13

jeg har et matrox 550 grafikkort.
1300 amk
Jeg spiller lidt så enten genstarter den automatisk eller også fryser den.
Jeg spiller mellem 3 og 10 minutter.
at lave en clean boot er da meget besværligt når hele familienb bruger maskinen.

hilsen kristian.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-01-03 14:25

Hej Kristian

Ja, det er meget omstændigt, men det er hvad Microsoft der har lavet spillet foreslår.
Lad os istedet se om vi ikke kan finde en anden løsning

Hvor meget RAM er der i din maskine ?
Er der evt. nogle programmer du ikke behøver ved opstart ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-01-03 14:40

Hej igen

Har du den allernyeste drivere til dit grafikkort ? Hvis ikke kan du hente den her:

http://www.matrox.com/mga/products/home.cfm

Det er en god ide om alle omstændigheder

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 05-01-03 14:53

Hej igen

Jeg har netop bladret i dette forum:

http://aom.heavengames.com/cgi-bin/forums/display.cgi?action=t&fn=12&dp=10&st=60

Der er utroligt mange der har de samme problemer som dig og måden de har løst dem på er efter min opfattelse ligeså utrolige . Mange af de forslagene i dette forum er baseret på at man "piller" i Bios opsætningen, så jeg tror det er bedst du selv tager et kig på det.

mvh srhansen