/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Min Nye forum
Fra : Surf
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 28-11-06 17:23

så er min nye forum her kom med ris og ros

http://davir.boker.dk/news.php

og her er min blog hvis nogen er intreseret

http://www.boker.dk

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-11-06 17:42

Jamen, det ser da nydeligt ud - god fornøjelse

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-11-06 18:22

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 19:30

iah. hvad mener du med det

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 28-11-06 20:03

SER spændene ud !!!!
Og jeg ønsker held og lykke derinde,måske jeg kikker ind og siger hej

Knus fra KISSAN

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-11-06 22:43

spørgsmål nr. 89 som kan stå hen i det uvisse i umindelige tider...

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 28-11-06 23:27

Rigtig fedt... :D

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 00:28

Citat
spørgsmål nr. 89 som kan stå hen i det uvisse i umindelige tider...
En der ikke kan tælle var iah

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 09:39

Tjaeh... det ligner de tusindvis af andre identiske PHP-Fusion fora.

Siden har intet overordnet Navn/Emne, men debatkategorierne omhandler alle om noget med computere. Dette skulle du nok gøre opmærksom på et eller andet sted. F.eks. med et sigende navn, som går igen som overskrift på alle sider. Ellers vil du nok få svært ved at 'kapre' brugere andet end dine nærmeste venner og omgangskreds.

..og se så at komme af med stavefejlene. F.eks.:
Citat
Hvad symes du om den her forum jer

Her kan du komme med forslag og ide til forumet

En ting er at stave forkert i et indlæg i et forum, noget helt andet hvis stavefejlene optræder i selve sidens tekst. Det opfattets som useriøst.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 09:45

Her kan du se hvorledes det kan laves: http://www.din-debat.dk/forum/portal.php

Det er godt nok opbygget i phpBB2 Plus og ikke php-fusion. Idéen med siden fremgår klart af overskriften og 'velkomsten'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 16:24

1. fejlerne er lrettet nu

2. jeg anner ikke hvad den forum skal handler om. det var derfor der er et forslag og ide forum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-06 16:44

Surf ->
Citat
jeg anner ikke hvad den forum skal handler om.

Det sku' du måske tænke en smule over? ...før du opretter det?

Selv har jeg 'tænkt over' at lave et dansk forum for CSS, men som en ung fyr ( http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=230675 ) engang gjorde mig opmærksom på:

Hvorfor spilde 'krudt' på en hjemmeside?

..hvis ikke man har 'noget' relevant og innovativt at komme med?

Så er det jo kun 'støj' på nettet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-11-06 16:54

Citat
En der ikke kan tælle var iah

én der ikke kan stave hva'

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 17:57

Citat
én der ikke kan stave hva'
Jeg kan da godt stave hr tællemås