/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Yahoo Tool Bar
Fra : Smukke_Ole
Vist : 613 gange
174 point
Dato : 28-11-06 09:14

På een eller anden mærkelig måde har jeg fået installeret Yahoo Tool Bar, og nu kan jeg ikke komme af med den igen. Jeg har mistanke om, at den blev installeret sammen med Adobes FlashPlayer, så den har jeg afinstalleret, men jeg kan stadig ikke komme af med Yahoo Tool Bar, selvom jeg kan finde den under Tilføj/Fjern programmer.
Jeg kan trykke på Rediger/Fjern knappen fra nu af og til juleaften, men der sker ikke en sk...
Er der en smart måde at komme af med den på ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 28-11-06 09:18

du kan sikkert skjule den ved at højreklikke opp i filer og fjerne flueben...

har da selv tidligere kunnet fjerne den under tilføj / fjen programmer. mærkeligt *SS*

Kommentar
Fra : peque

Dato : 28-11-06 09:20

Tja - normalt hænger det sammen med Flash installationen hvor man bliver spurgt om dette.
Dog har jeg ikke prøvet at man ikke kunne slippe af med den igen, men ellers er der øverst i højre hjørne af explorer, når du har internettet åbent, et lille ikon med en klode der drejer rundt.

Højreklik på dette og fjern fluebenet fra Yahoo toolbar!

Normalt skulle man kunne fjerne det via tilføj/fjern programmer. Hvis ikke det lykkedes efter du har fravalgt den i explorer - skal du fjerne den gennem registreringsdatabasen, men det er ikke noget jeg vil råde dig til mm du ved hvad du laver!!!

P

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 28-11-06 09:26

-> Tordenkalven
Ja, jeg kan godt skjule den, men jeg vil ikke have det skidt på min computer, så den skal V Æ K.

-> peque Jeg blev ikke spurgt om jeg ville installere den, og jeg kan ikke fjerne den i Tilføj/Fjern
programmer. Det ser godt nok uid som om den bliver fjernet, men så dukker den op igen

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 28-11-06 09:28

Hej jeg søgte den under filer og mapper og så slettede jeg den. Hvis det ikke lykkes så gå i Stifinder og slet den der.
MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 28-11-06 09:29

Der er givet et flueben du skulle have fjernet da du installerede ....men det er jo for sent nu..

ved ikke andet end du kan skjule den, gør da det til du finder en løsning

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 28-11-06 10:38

På selve toolbar er det en icon det ligner en blyant. Tryk på den og finder uninstall... Det virkede for mig da jeg kunne ikke brug tilføj/fjern programmer???..

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-11-06 10:42

Gå i "Denne comp" > Åbn dit c-drev > vælg Programmer > find Yahoo og slet den!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 174 point
Dato : 28-11-06 11:42

Du bør kunne slette den under tilføj/fjern programmer -- jeg har i hvertfald aldrig været ude for at det ikke kan lade sig gøre

Men... ellers så højreklik på genvejen (skrivebord eller programmer) - vælg egenskaber og "find destination - derved kommer du direkte til mappen og kan slette derfra.

Hent så lige den her http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735
og
gå i start - kør skriv regedit - find HKEY_LOCAL_MACHINE og deruder software - find mappen der indeholder yahoo og slet - kør den regcleaner du har downloadet og slet alt der er safe to delete - genstart -
efter genstart gå i stifinder og find mappen yahoo - slet - evt en tur til med regcleaner og genstart - derpå bør yahoo være væk fra din pc

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 28-11-06 12:04

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 12:12

velbekomme - husk at kigge efter flueben der skal fjernes ved download næste gang (for du har ret i at den netop sad i adobe downloaden )

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 28-11-06 12:49

Hej mirit

Den der Tweak Now Reg Cleaner er jo alle tiders at have liggende.
Jeg havde helt glemt den, indtil nu, hvor du gjorde opmærksom på den.

Jeg har lige brugt programmet og fik fjernet en stor mængde af dem, som kunne deletes.

Så jeg takker også, men du får ingen poæng - desværre.

"katten"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 13:08

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 29-11-06 07:29

Det var sørme noget der fik den væk , har også prøvet længe uden held at fjerne den