/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
ADSL uden fastnet hos TDC
Fra : Poulchr7
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 28-11-06 02:44

Jeg ville lige høre, om der er nogen, der ved, om TDC stadig kan forlange, at deres ADSL-kunder også skal have et fastnet-abonnement? Der var en del virak om emnet for et par år siden, og så vidt jeg forstod, havde TDC faktisk loven på sin side. Det ville glæde mig, hvis tingene har ændret sig siden, for jeg betaler årligt over 1500 kr. for et abonnement, jeg helst ville være foruden.

Se også: http://www.kandu.dk/newshist.aspx?nid=439733

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-06 08:00

Med produktet TDC Basislinje er det muligt at få TDC Bredbånd uden samtidig at have Fastnet. Betalingen for Basislinjen dækker udgifter til drift og vedligeholdelse af den fysiske forbindelse mellem kunden og centralen.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5323

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 28-11-06 08:46

eller vælg cybercity i stedet,,,billigere og hurtigere

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 28-11-06 10:49

Vi har firmabredbånd hos TDC og fastnet hos Tele2, der var ikke noget problem da dette blev etableret.
Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-11-06 11:12

Firmabredbånd fra TDC og fastnet fra Sonofon (for dyrt).

Vælg Cybercity, de lægger bredbånd ind uden problemer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 11:46

du behøver ikke at have fastnet hos tdc for at have bredbånd hos dem mere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 12:35

Citat
TDC Bredbånd uden fastnet (det tidligere TDC Internet Bredbånd)

vær opmærksom hvilken adsl forbindelse du vælger - netexpress kræver fastnet telefoni (de vil ikke fortælle hvorfor) - hvor i mod TDC Bredbånd sagtens kan bruges uden fastnet telefoni

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-06 13:11

Miritdk.... at man behøver fastnet står der ligesom også i mit link

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-11-06 15:43

Jeg har adsl fra cybercity uden abonnement på linien. Det kan de godt klare

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-06 15:50

Hov i mit indlæg kl. 13.11 mangler der etikke

Godkendelse af svar
Fra : Poulchr7

Dato : 01-12-06 12:16

Tak for svaret Nordsted1. Også tak til alle andre. Det er altid en fornøjelse her på kandu.dk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-06 13:30

Selv tak