/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Udstødning
Fra : jonasmadsen
Vist : 685 gange
70 point
Dato : 27-11-06 23:04

Hey! Jeg har en PGO Comet har så fundet en knæk-udstødning inde fra west-import, hvor det ser ud til at den passer på min Comet, uden at lave nogle forandringer! Ville høre om det er mig der tager fejl, eller den er god nok!

Ps. bar kom med et svar ville blive glad hvis nogle kunne hjælpe.....
Mvh. Jonas Madsen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-11-06 23:38

Ja, der er intet i vejen for at du kan montere en af hans udstødninger, godt at få en udstødningspakning med.
Det er bedst at spænde den løst på cylinderen, indtil den er spændt godt fast på stellet, derefter spænder du de 2 OLIESMURTE bolte eller møtrikker på cylinderen.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : kandu01

Modtaget 70 point
Dato : 30-11-06 10:01

Nogen gange er der lidt foreskel på nymodel og gammelmodel comet men det er ikk svært at få det til at passe på alligevel. det er måske 1 cm fra eller til .

M.v.h Martin

Godkendelse af svar
Fra : jonasmadsen

Dato : 03-12-06 10:13

Tak for svaret kandu01.