/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ejer af ejendom?
Fra : slander
Vist : 953 gange
200 point
Dato : 27-11-06 18:34

Jeg har forelsket mig i et hus der står tomt.

Hvordan finder jeg ud af hvem der ejer huset?

og desværre intet navn på postkassen.. og kan heller ikke finde noget navn ved at søge på adressen på krak.

mvh slander

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-11-06 18:39

mener du kan kontakte kommunen. de har et ejendomsregister.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 18:55

Måske kan du finde det her:
http://www.kms.dk/

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 27-11-06 18:58

Umiddelbart vil jeg tjekke på ois.dk men det kræver jo ejerskab og det er jo lige det du ikke har

Jeg ville nok kontakte naboerne og fortælle at du måske kunne være en interesseret køber. Måske de kunne henvise til ejeren eller videregive dit telefonnr. til ejeren.

God jagt

Har du prøvet at søge på Google.dk og skrive adressen med gåseøjne, hvis du forstår.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-11-06 19:05

Det kan man vist ikke umiddelbart - Det bedste er at få fat på tinglysningskontoret i den retskreds hvor ejendommen er placeret.

Så vidt jeg er orienteret koster det ikke noget at ringe for at få de tinglyste oplysninger.

Du kan finde oplysningerne om retskredsene her: http://www.domstol.dk/

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-06 19:23

Du kan via dette link indtaste adressen http://vurdering.netborger.dk/ så har du også mulighed for at se hvem der ejer ejendommen, men får dog ikke adressen på vedkommende.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : slander

Dato : 27-11-06 19:55

Tak for svaret bentjuul.

det var lige det som skulle til.

takker mange gange.

mvh slander

Kommentar
Fra : slander

Dato : 27-11-06 20:00

der er naturligvis også en tak til bublebee, e.c, hyggemor og berpox..

uden personer som jer ville kandu ikke eksistere..

mvh slander

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 20:11

Jammen det er da mig som takker - jeg fandt lige mig selv og mit hus, som er meget mere værd end jeg kunne huske.
Så nu vil jeg opkræve mere i husleje af min kone ...................hvis jeg tør.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-11-06 21:35

Selv tak slander - håber du får dit drømmehus.

e.c > det tør du ik'

//bentjuul

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 01-12-06 12:37

super fed side den med vurderinger på. Har lige været inde og se hvad det hus vi selv bor til leje i er vurderet til. Sjovt