/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
download af filer
Fra : mmax
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 27-11-06 18:28

jeg har et kæmpe problem kører xp home og pludselig kan jeg ikke åbne et eneste program af nogen art jeg downloader har været inde i internetinstillinger og sikkerhed osv den kommer op med forskellige meddelser corrupt file/ or caused by low memory low diskspace or corrupt cabinet file
hvad skal en gøre
jeg har 1024 ram og over 250g plads tilbage

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-11-06 18:41

har du lavet en diskoprydning ?
har du defragmenteret ?
har du checket dine ram ?

Kommentar
Fra : mmax

Dato : 27-11-06 18:59

ja
har ca 650 fri når det hele kører

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 27-11-06 19:07

lost :(

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-11-06 19:59

Du kunne med fordel prøve at downloade dette program: http://www.ccleaner.com/

Dette program renser uden at ridse..
Samtidig kan det rette op på problemer med gamle efterladte filstumper m.m.m.

Prøv det!

iah

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 27-11-06 20:48

Bare for at nævne muligheden.. Måske har du et problem med spyware..

Prøv at hente:
http://www.download.com/Spyware-Doctor/3000-8022_4-10562289.html

Skide godt program, vil godt anbefale det!

Håber du får løst dit problem

Kommentar
Fra : mmax

Dato : 27-11-06 20:53

kan desværre ikke inst programmet da den siger det same samme igen igen vil ikke inst nogen programmer på pc en

Kommentar
Fra : mmax

Dato : 27-11-06 20:54

ps den vil kun køre systemgendannelse 5 dage tilbage kan ikke engang få den tilbage til sidste måned

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 27-11-06 21:25

Format C:

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-11-06 22:34

Lav en onlinescan feks. hos www.spywarefri.dk
Mvh Sune
Ps. Hvilket antivirusprogram har du ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-11-06 22:51

Du har nok kørt et program, feks et spyware eller antivirus, som er kommet til at tage lidt for meget for sig af retterne, men langt de fleste kan tilbagestille, hvis du ellers kan starte programmet igen.
Kan du køre onlinescanner?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-11-06 22:57

Du har vel prøvet at trykke ctrl+alt+delete for at se joblisten, og om der er et program der løber med hukommelsen.
Ellers prøv at skrive: Msconfig i kør, for at deaktivere opstartsprogrammer som ikke burde være der. Og så genstarte comp.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-11-06 23:12

er der slet ikke nogen den vil for noget må du da kunne med den da du jo sidder og skriver her til os

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-11-06 00:16

Jeg kan se at der er flere der har lignende problemer i øjeblikket, hvilket tyder på at det KAN være en virus der gør det. Hvis jeg var dig ville jeg lave backup af alt vigtigt, og kopiere det til et eksternt medie. Det ender formentlig med en format C desværre, men lad os prøve om vi kan fixe det. Lav under alle omstændigheder den backup hurtigst muligt, inden det evt går helt galt. Når du har gjort det, så prøv følgende:

Gå ind her, og hent exe fixet. Pak zipfilen ud og kør regfixet. Virker det ikke, så følg rådet under NOTE på siden http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm

Virker ikke noget af det, er der kun formattering tilbage, desværre.