/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Rumrobot
Fra : ConniePige
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 27-11-06 16:06

Hej allesammen...

Jeg har et lidt sjovt problem....jeg har en dreng i 2 kl., der skal skrive en historie om en rumrobot ....men jeg kan skutte finde en sådan billede/tegning på nettet som vi kan bruge og sååå var det jeg kom i tanke om alle jer herinde....mon der er en af jer der kan...???

Billedet skal passe til hans alder og den måde de ser tingene på...altså ikke store indviklede diagrammer....vel

God fornøjelse med jagten hvis der er nogen som gider

Connie

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 27-11-06 16:22
Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 27-11-06 17:53

Hvis det må være clipart, er det bare at at søge på Google (robot + clipart) eller (space robot + clipart), så myldrer de frem - ham her fx

http://www.clipartheaven.com/show/clipart/space/astronaut_with_robot_arm-gif.html

/Ann

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 27-11-06 17:59

Ahm, jeg ved godt at han faktisk er en astronaut med robotarm men kunne ikke lige stå for ham
Han er meget imposant og med lidt god vilje .....

Godkendelse af svar
Fra : ConniePige

Dato : 27-11-06 18:36

Tak for svaret bentjuul....Ja jeg må sige at der var nok at vælge imellem og osse liiige den han gerne ville have

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-11-06 18:48

Jamen det var jo alletiders, håber i får lavet en god historie.

//bentjuul