/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
BACK up/RESTORE ( 6210)
Fra : kuijj
Vist : 494 gange
200 point
Dato : 22-08-01 17:08

HEJ.
jeg har en 6210 som jeg ikke kan finde sikkerhedskoden. jeg har nemlig en NOKIA 6210 CD og der ligger en program hvor man kan tage en kopi af tlf hukkommelse og overføre den til pc og omvendt.
og

jeg har tænkt mig at tage back up( kopirer hukkommelsen) af en 6210 (som virker helt normal)
og overføre den( eller restore de informationer) til den 6210 (som jeg har) som jeg ikke kan finde sikkerhedskoden på.

så jeg ville høre om det kunne lade sig gøre?????kan det ?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-08-01 16:14

kuijj skrev:

>Så jeg ville høre om det kunne lade sig gøre?

Jeg er bange for sikkerhedskoden ikke bliver kopieret med. Så ryger
lidt af idéen med koden jo... Men prøv da.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk
Gratis telefoni og internetadgang hele oktober måned!
www.fergusons.dk/link/oktober/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-08-01 20:44

kan du ikke se koden med logomanager ????

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 23-08-01 11:23

jeg har prøvet at downloade logomanger 2-3 gange på forskellige hjemmesider men det var alle sammen demo. derfor kunne jeg ikke se koden med det. jeg har ledt efter den men kunne ikke finde fuld version af logomanager .kender du en side hvor jeg kan henter den ned?

kan man godt bruge en IR altså en Infrarød en hed til at finde koden ved hjælp af infrarød????

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 23-08-01 11:36

kan man godt finde sikkerhedskoden på tlf ved hjælp af infrarød??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-08-01 11:44

> jeg har prøvet at downloade logomanger 2-3 gange på forskellige
> hjemmesider men det var alle sammen demo. derfor kunne jeg ikke se koden
> med det. jeg har ledt efter den men kunne ikke finde fuld version af
> logomanager .kender du en side hvor jeg kan henter den ned?

Det burde ikke betyde noget, at der er tale om en demoversion.

> kan man godt bruge en IR altså en Infrarød en hed til at finde koden ved
> hjælp af infrarød????

Såfremt du kan komme ind i telefonen og aktivere den infrarøde port, kan du
aflæse sikkerhedskoden. Kan du ikke komme ind i telefonen, er det nødvendigt
med et datakabel.

\Mandal

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-08-01 12:30

kuijj skrev:

>jeg har prøvet at downloade logomanger 2-3 gange på forskellige
>hjemmesider men det var alle sammen demo. derfor kunne jeg ikke se koden
>med det. jeg har ledt efter den men kunne ikke finde fuld version af
>logomanager .kender du en side hvor jeg kan henter den ned?

Hmm, du kan godt bruge demoversionen til det.

>kan man godt bruge en IR altså en Infrarød en hed til at finde koden ved
>hjælp af infrarød????

Ja.

Hvis du ikke kan få logomanager til at virke, så prøv med NokiaTool -
denne kan dog ikke bruges over infrarød.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk
Gratis telefoni og internetadgang hele oktober måned!
www.fergusons.dk/link/oktober/

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 24-08-01 08:36

ok tak
>
er der en hjemmeside hvor man kan finde alle de programmer ???

Accepteret svar
Fra : hoejbjerg

Modtaget 200 point
Dato : 29-08-01 00:05

Du kan finde et utal af programmer til din Nokia www.mobil.box.se, eller prøv at søge ved hjælp af www.google.com. der er også mobil.net, cellular.dk, cellular, absolutemobil.dk, mobiltriks.dk,mobil-plus.dk, 12send.dk,cellular.com, og mange flere. Selv bruger jeg Nokia PC suite, hvor du kan foretage dig det meste, undtagen at flache., prøv også kabelsalg.dk

Jeg vil foreslå dig at investere i en IR adaptor, datakabel (det har du) med de to ting er du dækket in så du kan bruge alle de programmer der er på markedet, nogle vil ha datakabel andre IR. jeg har begge og har stor fornøjelse af dem. IR-adapter kan købes til en billig penge (billigst i Danmark) T.hansen i Middelfart bortset fra en IR som skal monters på dit bundkort så er prisen ca. 200 kr. Du er velkommen at kontakte mig via min email hvis der ellers er noget. hoejbjerg@email.dk Prøv disse tip jeg gav dig det skulle være nok. Jo så er der astalavista.box.se og kik øverst på siden der er et link hvor der står mobil

Kommentar
Fra : kuijj

Dato : 06-04-03 18:18

hej hoejbjerg .. jeg håber du kan hjælpe mi glidt.. jeg har en 6210 som jeg skal finde sikkerhedskoden på og jeg har fået en kalbel der hedder DLR-3P jeg kan godt tilslutte tlf og redigere indbakke navne bogen osv. men jeg kan ikk finde et program til finde sikkerhedskoden på. kan du ikk hjælpe mig lidt +