/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
tre hvalpe tilbge hjælp
Fra : cath30
Vist : 4328 gange
50 point
Dato : 27-11-06 15:41

hej vi h<r 3 dejlige hvalpe tilbage vi kan sende billeder og de er bare søde der var ti til at starte på de koster 1000 kr og det er labrador schæfer hvalpe er der ikke nogen der godt vil købe sådan en lille størrelse de går sammen med os i hele huset de er meget glade for børn de har et godt sind de går med begge forældre og har gjort det siden de blev født de har orme kur og dyrlægetjek hjælp er der ikke nogen der vil købe en hvalp

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 15:55

Ikke lige det rette sted at sælge dyr.
Prøv jeres lokale avis, eller den lokale dyreværns forenning.

Håber de får et godt hjem.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 27-11-06 17:04

er enig med disken, dette er ikke det rigtige sted at sælge levende dyr på.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 27-11-06 17:38

Prøv den blå eller gule avis på nettet eller trykt.
Din lokale avis. Set opslag op med foto af hvalpene, i forsk. forretninger.
MVH Akle

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-11-06 18:14

Prøv og sætte annonce her:

http://www.hvalpe.dk/

Det er gratis..

Kommentar
Fra : skagensnero

Dato : 27-11-06 18:23

Hej
Jeg syntes du skal prøve at sætte opslag op i de lokale butikker, og evt. en annonce i de lokale aviser.

I den Blå Avis og de gule sider er der også mange hunde til salg, men når det er blandingshunde er der mange af dem, og de der søer en sådan gør det som oftes i nærheden af hvor de bor, så derfor tror jeg ikke salg via Kandu er det rette forum, ligesom jeg tvivler på de store landsdækkende medier hvor der er masser af hunde i.

Held og lykke med arbejdet med at finde et godt hjem

Frank

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 18:59

Ville hellere spørge om det Lokale dyreværn/ læge kunne hjælpe.
SÅ ER DU SIKKER PÅ DE KOMMER TILET RIMELIGT GODT HJEM.

PS:
Så engang en annonce i den blå, ''sikkert nogle herinde der kan huske den''

HUND SÆLGES/BORTGIVES = GRUNDET KØB AF NYT TÆPPE = HUNDEN HAR IKKE SAMME FARVE SOM TÆPPET.....eller noget i den stil...

Bare en efter tanke:::meget at tænke på, når man handler med dyr...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 19:08

Glemte lige at skrive = DU ER FORNUFTIG, at du skriver at dyret koster penge,
hvilket altid afholder visse PERSONER, for at hente en billig forsøgs ????
Intet ondt ment herfra, men held med det hele...

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 27-11-06 20:51

ved egentligt godt at det nok ikke er det rigtige sted at sælge hvalpe det er gode forslag og vi startede med ti hvalpe og er nu nede på tre vi har prøvet den blå avis .... dog inn.... dyrenettet .... siden om hunde.... og gul og gratis så de er alle steder tror jeg grunden til at de koster er også at de skal til gode hjem og helst med børn

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 28-11-06 00:31

Hej.

http://www.dyrenettet.dk/ her kan du også sætte dem ind, og en ret god side.
Hilsen Nanahund.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-11-06 14:28

cath30 -har du prøvet på den side, jeg henviste til?

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 28-11-06 17:01

birgitta
ja jeg har sat dem ind på hvalpe.dk de er også sat ind på dyrenetteter glad for alle jeres gode råd men jeg har prøvet dem alle det er der de første 7 hvalpe blev solgt

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 29-11-06 13:14

hej! Ja går den så går den og det er til og med gratis :(
hÅBER HVALPENE FÅR DET GODT
hilsen la

Kommentar
Fra : cath30

Dato : 29-11-06 14:19

hej la
vi håber også at hvalpene får det godt