/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MS Media player - SCR.filer?
Fra : vaab
Vist : 647 gange
40 point
Dato : 05-01-03 00:39

Hej
Er dr nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kan afspille en SCR. film sekvens i Windows media Player, eller på anden måde.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 00:48

Det er screen saver ???

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 50 point
Dato : 05-01-03 00:50

Har du fået den i en mail er det måske en virus, men du kan finde den via din stifinder, og højreklikke på den, og vælge test

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-03 02:12

"vaab" <vaab.news@kandu.dk> skrev :

>Er dr nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kan afspille en SCR. film
>sekvens i Windows media Player, eller på anden måde.

Det er en pauseskærm, højreklik på den og du får mulighed for at
se den (test i engelsk Windows).

--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 05-01-03 12:30
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-03 14:20

"vaab" <vaab.news@kandu.dk> wrote
> Hej
> Er dr nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kan afspille en SCR. film
> sekvens i Windows media Player, eller på anden måde.
>
vær lige opmærksom på at scr filer kan også indeholde virus-kode

Mvh
Morten

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 22:21

Hej vaab
Hvis du ikke har fået løst problemet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Kommentar
Fra : vaab

Dato : 14-01-03 08:48

Til Uffe29, beklager, jeg troede at jeg havde og lukket spørgsmålet da jeg ikke havde fået et brugbart svar og det desværre hastede en smule. Filen var ikke en virus og ikke en screen saver men en film sekvens i denne filformat ?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 09:58

vaab, der er bare iorden. Stiller du en anden gang et spørgsmål som du ummidelbart ikke får svar på, så skriv det, så havde jeg gerne ledet videre