/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hjælp.
Fra : lianes
Vist : 642 gange
300 point
Dato : 27-11-06 04:16

hej alle. ja nu har jeg fået et problem. msn, jeg kan simpelt hen ikke logge på, der står, fejlkode 80048820 og 8004840f. når jeg vil ind på noget af det der bliver foreslået, står der siden kan ikke vises. har været inde og læse mails idag, men kunne pludselig ikke mere, kan nogen mon hjælpe, gerne lidt udførligt, jeg er total til det der.vh lianes

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 08:36

Prøv at lav en diskoprydning og slet alle dine COOKIES og temp filer.
START - ALLE PROGRAMMER - TILBEHØR - DISKOPRYDNING

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 08:38

Deuden kan det være din Firewall der blokkerer for siden.
Der skal gives tilladelse til trafik på port 443.
Kan du komme på Netbank, er det ikke der dit problem ligger.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 08:40

UPS det dkulle være sådan.
Prøv at lav en diskoprydning og slet alle dine COOKIES og temp filer.
START - ALLE PROGRAMMER - TILBEHØR - SYSTEMVÆRKTØJER - DISKOPRYDNING

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 08:55

Du kan også tilgå din hotmail via webmail.
www.msn.dk > hotmail
Og logge ind med din e-mail / password.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-06 09:15

lianes af og til er det vigtigt at vide hvilken messenger du bruger og hvilken version

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 27-11-06 11:02

hej igen. disken, jeg har prøvet det der, også systemgendannelse, hjælper bare ik. ec,det kan jeg heller ikke,når jeg prøver står der siden kan ikke vises.mirit, det er hotmail,er det det du mener?vh lianes.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-11-06 12:57

En mulig løsning, ved ikke om det virker hos dig, men du gør ingen skade med det, klik på Start og på Kør, skriv eller kopier teksten nedenunder i boksen og klik Ok, luk messenge og start messenge igen
Kode
regsvr32 softpub.dll

Virkede det ?

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 27-11-06 13:23

hej o.v.n nej desværre, der skete heller ikke noget. det vist en hård nød at knække, græder snart snot med albuerne.snøft. vh lianes.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 13:31

Har du en firewall, så prøv at lukke for den, mens du logger ind.

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 27-11-06 13:39

Prøv at kontrollere om du har sat computerens tid og klokkeslet korrekt!
(Fandt dette råd i Google - det skulle virke)

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 27-11-06 14:16

hej disken. det har jeg også prøvet, ingen resultat, men takker for al jeres ulejlighed. hej flemming17.mener du at jeg skal synkronisere,for så har jeg lige prøvet det også. negativt. vh lianes

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 14:33

Får du stadig disse ''fejlkoder'' skulle der være en mulighed for at ''slå'' dem op.
Ellers kan du muligvis prøve at finde fejlen således.
ÅBEN MESSENGER - FUNKTIONER - INDSTILLINGER - FORBINDELSE
Ellers kan jeg ikke lige se, hvad der skulle være galt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-06 16:02

liane - det jeg menter var om det er for eks windows live messenger du bruger og hvilken version - det kan du se under hjælp - om messenger

Når du bruger en hotmail kan du uden videre - normalt - gå ind via www.hotmail.com og der læse og besvare/ skrive mails - altså uden om messengeren.

Men - fejlkoden 8004840f indikerer at du har malware/eller andet snavs - så måske ville det være en god ide lige at få gjort noget ved det i første omgang

før du panikker så så vent lige og se om stl_s dukker op her når han er til rådighed - så får du i hvertfald hjælp enten til at se om det er rigtigt med min mistanke eller om han kan berolige dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-06 16:03

menter ??? = mente

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 27-11-06 16:25

Jamen lad os da bare tjekke din maskine for uønsket software:

Hent HijackThis her http://www.sitecenter.dk/secure/nss-folder/mappe/hjtspecial.exe Opret en selvstændig mappe til HijackThis, kald den f,eks HJT. Kør Hijackthis, klik "Do a systemscan and save a logfile". Kopier loggen og sæt den her ind i tråden, så kigger jeg på den. Du må ikke slette noget selv med HijackThis. Jeg skal nok give dig en vejledning til hvad du skal gøre.

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 28-11-06 00:45

hej allesammen. jeg takker for jeres store hjælpsomhed. men der kom lige en lysende engel ind i min stue iaften, iform af min søster. hun spørger mig straks efter NORTON antivirus. den er lige udløbet, hvilket jeg ikke lige tænkte over. det er det siger hun, der er skyld det hele, hendes computer havde opført sig på nøjagtig samme måde.såeee jeg må imorgen ud og investere i en norton cd. øv øv. men nu til det store spørgsmål......hvad gør jeg nu med point, ville gerne dele dem ud til alle der har hjulpet, selv om intet virkede, men det går jo ikke vel. knus til alle. vh lianes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 00:54

du afinstallerer norton helt og holdent først og så henter du den her:
http://www.kandu.dk/spg97021.aspx den er suverænt bedre en norton

for at undgå problemer med at afinstallere norton så er der råd her:
http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/dk_docid/20050411155241924

point glemmer du hvis du har fået ordnet problemet selv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 00:55

ps antivirusprogrammet kan kun anbefales - er nem og gratis

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 28-11-06 01:26

hej mirit hvad var lige det for et link du der sendte, når jeg klikker på det, kommer der den side hvor i taler om at hacke sig ind i andres profiler. vh lianes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 01:31

HOV sorryyyyyyyyyyyyyyy - fejl - jeg havde lige kigget på et link i en anden tråd - jeg ville da ikke sende dig det - glem det

her: http://www.download.com/AOL-Active-Virus-Shield/3000-2239_4-10568703.html?tag=sptlt_s det er link til et brandgodt antivirus program

er vist søvning

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 28-11-06 01:38

mirit. he he ja det kan jo hænde. det prøver jeg. vh lianes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 02:13

husk nu at fjerne norton først ellers giver det problemer

har du brug for firewall kan jeg anbefale dig www.goldtach.com

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 28-11-06 04:07

hej igen mirit. jeg takker, men jeg kan ikke gøre en skid,norton har tilsyneladene,smidt noget ind så jeg intet kan hente, har jeg også hørt at de gør for at man ikke skal hente andre produkter end deres. lo--. vh lianes.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-11-06 11:57

hvis du følger vejledningen jeg lagde til at afinstallere norton kan du sagtens komme af med den stædige rad

(du prøvede vel ikke at downloade det andet før du havde slettet ??? )

ellers:

1. fjern norton som skrevet i linket jeg sendte (alternativt fjern i tilføj/fjern programmer alt der hedder norton og symantec
2. hent denne lille regcleaner : http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=735
3. gå i start - kør - skriv regedit og find i boksen der kommer op HKEY_LOCAL_MACHINE - der under finder du alt der hedder norton og symantec (højreklik og slet)
4. Kør regcleaneren og slet al der er under safe to delete... kig lige om der evt skulle ligge noget i de andre også for det gør der af og til hos nogen (slet det)
genstart
efter genstart gå i stifinder og find i programmer alt der hedder norton og symantec
kør regcleaneren igen og slet hvis den finder noget
genstart og nu skulle alt være ude af norton/symantec

Hvis du har downloadet active virus shield af en fejltagelse så gør lige det samme med den og download den igen bagefter

Annuller spørgsmålet
Fra : lianes

Dato : 01-12-06 04:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål