/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
rundet de 40 år ??
Fra : Mille35
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 26-11-06 23:00

Morgen/ Aften Piger

Hvordan har i det efter i er rundet de 40 år ??
Jeg syndes livet er svært , ungerne er store , kroppen begynder at ændre sig .-( med pigment forandringer , karsprængninder mm
Muskel smerter her og der .. Pms vrøvl underlivet driller
Hvordan har i det ?
Møllehave sagde engang "hvis man en morgen vågner uden at at ondt her eller der " så er man død

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-11-06 23:21

Øjjj - behøver du at grave i det?

Jeg vil bare sige at jeg synes det var MEGET værre at runde de fyrre end dengang det var tredive det gjaldt - jeg fik et krus da jeg fyldte det unævnelige, der stod kun et tal på - men taller var '39' - og jeg ELSKEDE altså det krus!!
Kruset fulgte mig trofast gennem lang tid men en skønne dag røg det på gulvet og så skulle der kontaktlim til - det skulle der vist fire gange, så vidt jeg husker......

Men nu - nu går det fint igen, skrammerne er helet (de psykiske) og jeg overlevede alligevel, selvom jeg tvivlede en overgang

Rynker? Det' der sgu ikke nok hud til

Hver alder har sin charme - man skal blot finde den frem, på min planet gøres det nemmest ved at være positiv og glad - så meget som overhovedet muligt.

God vind derudad.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-11-06 23:25

fuldstændig som dig kan jeg høre...
Men psykisk synes jeg at jeg har meget mere ro.

kommer tilbage med mere, er træt nu, men vil gerne være med i tråden.

mvh mango

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-11-06 23:29

hov, ikke helt som dig..se bare jeg er træt
Nej jeg synes bestemt ikke livet er svært..ungerne er store..det nyder jeg da meget.
Men det med kroppen, jow det kan jeg være med på...men jeg tror man vænner sig til det lige så stille.

Dorthe..nej jeg har heller ikke hud nok til at det såen kan folde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-06 23:29

Jeg er muligvis en outsider, men jeg har aldrig haft det bedre, til trods for at det er 11 år siden
jeg rundede de 40 år.

Det er da heldigvis kun uden på jeg er 51 år, jeg nøjes med at spejle mig efter jeg har været i
bad, så er spejlet dugget

De store unger er dejlige, men jeg kan nu godt savne temmelig meget at have en lille baby/unge,
men jeg kan da håbe på at det ikke varer for mange år, inden jeg får børnebørn.

Jo muskler/led kan da drille, men det skal bare traves væk

Kommentar
Fra : lianes

Dato : 27-11-06 04:35

hej. ak ja, det såmænd ikke så sjovt, jeg mangler kun to år, så tar jeg næste skarpe hjørne, 50 år, det der skutte meget ved, fatter det ikke, når man kun føler sig som en på 30. min hud er stor nok til de der grimme folder. ungerne er store, meeeeeen jeg har det dejligste barnebarn, så pyt med det, livet er jo skønt ikke. vh lianes.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 09:40

I starten kan det ikke gå stærkt nok med at blive gammel. Men efter de fyrre begynder det at gå stærkere end man kunne tænke sig. Nyd nuet så godt du kan, og blæs på irriterende bagateller.

Eyvind. (63)
Ps.Tja - hvem der bare var 50 i dag.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 09:42

Hov.............undskyld - nu så jeg lige at det var rettet til piger.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 27-11-06 09:44

Jeg syntes, det var fedt at blive 40, ja jeg nød det faktisk, men 50 - it sucks

Skavankerne begyndte at melde sig og kræfterne, hvor blev de af, det er sååå irriterende, at man hurtigere bliver træt, når der altid har været fuld fart på

Jeg har en veninde der røg ind i en 2-årig depression, da hun blev 50, men så mødte hun en fyr og nu er hun squ 30 igen

Min søn mente livet var slut, og at han lige så godt kunne flytte ind på et plejehjem, da han blev 30 - nægtede endog at holde fest - men det er han nu kommet over

Sådan er vi jo nok forskellige

På den anden side - med 5 børnebørn, der mener at pasningsgarantien hos besse indebærer rollespil, brætspil, slikorgier, højtlæsning, PC-spil, kagebagning osv - tja, så har man jo ikke megen tid til at rende rundt og have ondt af sig selv

/Ann

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-11-06 11:34

e.c - jeg er sikker på at du er velkommen i tråden, alle mænder har vel en feminin side som de henter frem ved specielle lejligheder
Hvor har du i grunde ret e.c. - jo ældre man bliver jo hurtigere går tiden, men hva' når man kan gå rundt og sige at det snart er weekend hele tiden, så er det da bare herligt

Ungerne er store, ja - men hvor jeg dog nyder det, tænk engang...de uvorne unger som skændtes og var sure - de er pist væk, der er fremtryllet to dejlige, søde, venlige og omsorgsfulde unge mennesker - og de må jo så være det tydelige bevis på at man må have gjort det godt nok

Børnebørn? Hmmmm *misundelig smiley* - mine to 'børnebørn' har både pels og haler, de er søde og dejlige men dte' dælme svært at lære dem at sige 'momse' (har da prøvet).

Nu vil jeg køre min knallert til knallertdoktoren, den skal have ny udstødning - jep, sådan et dyr kan man sørme stadig styre...osse selvom alderen ikke er 25 længere

Dorthe

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-11-06 12:53

En lille trøst til alle:

"-Den tid, du lever i nu....bliver engang til de gode gamle dage"

Mandags-knus fra
TOM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 14:14

46 ..alt ka' la' sig gøre.

Ingen unger, ingen anger.

En høj flot blåøjet skandinav som jeg, bli'r kun klogere & kønnere med alderen

http://frip.dk/molokyle/temp/charlottenlund.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-11-06 21:30

For fanden Molo, fis af, det er kvinder det her handler om ikke?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-06 21:35

Citat
e.c - jeg er sikker på at du er velkommen i tråden, alle mænder har vel en feminin side som de henter frem ved specielle lejligheder

Det må nok vente til en anden gang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 21:44

mangorossa -> Smalsnak for kvinder?

Jeg er den der er daffet

..selvom jeg også kan føle mig en smule PMS'et en gang imellem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 22:00

Hør nu: Jeg komplimenterer gerne kvinder over 40: http://frip.dk/molokyle/temp/over40.jpg
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-06 22:08
Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 30-11-06 19:21

Tak for svarende
i lyder jo til at have det fint med at værer rundet
Så er det nok bare mig der er noget i vejen med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-11-06 21:53

Jow... !!!

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mangorossa

Modtaget 100 point
Dato : 30-11-06 23:34

Du skal bare lige vænne dig til tallet...bare rolig om ikke længe skriver du at det er den bedste alder du nogen sind har været i!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-12-06 00:46

Jepper !!!

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 01-12-06 07:21

Tak for svaret mangorossa.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-12-06 12:22

Selv tak og op med snuden og vær stolt af dig selv..og din alder