/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor køber du olie?
Fra : albertsen-ole
Vist : 2819 gange
230 point
Dato : 26-11-06 20:42

Jeg køber min olie på www.oilshop.dk...
Hvorfor køber flere forbruger ikke olie på nettet?.
Jeg kan nemt anbefale at købe hos. www.oilshop.dk
En fantastisk god olie...Anb af: Ole Albertsen
Jeg syntes at det er nemt at købe denne vej.
Rart at få det sendt direkte til sin dør.
Kan det være nemmere?
De har alle smøremidler man skal bruge til bilen..
Motorolie - Gearolie - bremsevæske - plejemidler m.m
Det er da dejligt nemt!

Med Venlig Hilsen
Ole Albertsen

Accepteret svar
Fra : the.saint

Modtaget 240 point
Dato : 26-11-06 20:48

Jeg foretrækker olie som jeg ved kan holde specifikationerne.
Har aldrig hørt om det før og det skulle ikke undre mig om det er russisk eller sådan noget.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-11-06 20:53

Jeg køber ikke olie online, men her er min foretrukne olie, bruger olie fra dem i erhverv og privat: http://www.agip.dk/Default.asp

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 26-11-06 20:59

Okay, den der olie er ikke russisk, men tjekkisk.
Agip er da en anerkendt olie, pavens egen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-06 21:02

Det ordner værkstedet, så hvorfor skulle jeg ud for at købe.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 26-11-06 21:16

ville aldrig drømme om at handle den slags sådan et sted

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-11-06 23:38

Det indlæg skulle vel have ligget som et tip?

Kommentar
Fra : albertsen-ole

Dato : 27-11-06 00:19

Hej:
FUCHS er ikke Russisk eller andet, men TYSK Kvalitets Olie...
Som Bla: Mercedes bruger på deres biler også fra fabrik af...
Folk ved det ikke fordi Mercedes Benz - bruger deres eget logo på Olien...
Hvorfor spørger folk ikke om hvad deres mekaniker hælder på deres bil...
Hvad angår specifikationer overholder Fuchs olien dem alle...
Jeg har selv brugt det i mange år.
Ved www.oilshop.dk er Olie billig i forhold til andre steder.

Jeg har lavet et tips til folk!
Tak for alle svarene det var dejligt at så mange svare på dette!

Agip! er udmærket: men min Mercedes kan ikke lide det!
Jeg køre med den olie som fabrikken anbefaler det er deres egen Fuchs Olie.
Tysklands egen producent....

Hilsen
Ole

Godkendelse af svar
Fra : albertsen-ole

Dato : 27-11-06 02:06

Tak for svaret the.saint.
Det er ikke Russisk.
Det er Tysk kvalitets Olie.
Som du skulle prøve?...
Det er bedre og billigt i brug.
det er brændstof besparende..
Du kan kun købe det et sted her i Danmark.
www.oilshop.dk

Hilsen
Ole A

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 27-11-06 12:26

Jeg kunne aldrig drømme om at risikere garantien på min motor ved at påfylde et ukendt smøremiddel.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-11-06 13:26

Mekaniker Ole Albertsen, som du kalder dig i dit tip, hvordan kan du vide at den olie er pengene værd?

Jeg har lige søgt lidt efter informationer om olien og den er ikke kendt.
Nu er det jo ikke sådan at reklame er ensbetydende med kvalitet og din reklame er det heller ikke.
Hvis en mekaniker kan garantere for en olie er det fordi han har adgang til viden om hvordan olien er lavet og hvilke motorfabrikker der anbefaler den. Ikke engang erfaring vil være nok.
Det firma jeg blev udlært som automekaniker i havde import af Duckhams olie og vi b rugte ikke andet dengang, men er det en garanti- NEJ, jeg ville ikke drømme om at bruge den i dag.
De olieskift intervaller der er på moderne motorer forudsætter højkvalitetsolie og det er endda forudsat at olien skiftes mindst een gang om året.

Kan du garantere for, at der ikke er tale om raffineret spildolie?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 27-11-06 19:31

Hvorfor svarer du ikke Mekaniker Ole?
alimak