/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
charterrejse i julen
Fra : liseaa
Vist : 396 gange
200 point
Dato : 26-11-06 20:12

Hej!
Vi er en familie på 3 (3 generationer) der vil ned til varmen i julen. Vi satser på last minute og har prøvet det før med held.Sidste år var vi på gr.Canaria, men jeg vil gerne gense det nordlige af Tenerife.Evt. puerto del a cruz.Er der nogle gode råd til hvad der er værd at prøve, m.h.t. ture (ikke Teide mer) En rigtig god restaurant, som er værd at køre efter!!!Loro park er også besøgt.Tips i det hele taget modtages m. glæde. Noget med gang i til min søn 24 år?? Har i set rejser allerede nu, som er noget af et tilbud?
Hilsen la

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 26-11-06 20:43

Hej liseaa!

Det var da en god ide at gense Tenerife. Alt ændrer sig jo ret hurtigt dernede, så det bedste jeg kan foreslå er at benytte denne link http://www.tenerifenews.com/cms/front_content.php som er en engelsksproget ugeavis hvor du læse alt hvad der rører sig der nede og læse anmeldelser af diverse restaurationer m.m.

Rigtig god tur

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-06 23:36

Vi har været på Tenerife i julen, selve juleaften var vi på en restaurant hvor der primært var svenskere, mere hvis i ville have lidt julestemning på selve aftenen. Den hedder Göta Kanal og ligger i selv Los Americas

Når du har været der før, så veddu også godt, at der ikke er særlig varmt på den Nordlige del ik'?? der er grønt og meget frodigt i forhold til den Sydlige del, men ikke nær så varmt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-11-06 09:10

Til de unge med fart på - så er det nok mere Playa de Americas
Der er jo ikke så meget "gang i den" i Puerto de la Cruz.
I kanten af den store plads er der enrestaurant med pubagtig underholdning/sang.
Jeg kan ikke huske om der er diskoteker i Puerto de la Cruz