/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Hjælp til rigtig internet side
Fra : Broderpivert
Vist : 333 gange
25 point
Dato : 26-11-06 19:19

Heysa allesammen, jeg hørte i radioen i går at man kunne købe noget til at overspille lp til computeren. Men den side hvor man kan købe den kan jeg ikke finde. Tror de sagde at siden hed Gadies, Gadyes eller noget i den stil. Nogle der ved hvilken side det er?

Kommentar
Fra : the.saint

Dato : 26-11-06 19:31

Måske www.gadgets.dk ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-06 19:32

Du mener LP-grammofonplader?? Jeg håber denne side kan hjælpe, det står da så selv jeg forstår det

http://www.kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-mp3directcut.html

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 26-11-06 19:32

Jep. Takker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-06 19:36

Du kan bruge det gratis CD-DA Extractor: http://www.poikosoft.com/

..eller: http://www.rosoftengineering.com/index.php?download_free_programs=1

(Vælg: http://www.rosoftengineering.com/freeware/RosoftAudioToolsFree.exe )

..du skal så vælge line-in (..forbundet til din tape-/line-out på dit HI-FI anlæg/din HI-FI forstærker, som er tilsluttet pladespilleren via phono) som input.

Husk at der skal være tændt for anlæget, være signal på tape-out/aux (...prøv evt. MONITOR indstillingerne på dit HI-FI), pladen skal afspilles på pladespilleren og der skal være tændt for computeren ..og programmet skal køre

Joeh... der er nogen som har glemt en af delene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-11-06 19:52

Jeg har en PDF fil hvor det beskrives nøjagtig hvordan du gør, jeg kan ikke huske hvor jeg hentede den, men er du interesseret, så skriv din mail adresse i en privat meddelse, så sender jeg den, du kan også se på denne side: http://www.polderbits.com/cassette-to-cd.html det handler om casetter men princippet er den samme

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-06 20:06

Jeg tror ikke vi hører mere til broderpivert

Spørgsmål
- Ubesvarede 22
- Besvarede 2
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 24

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-06 21:39

Derfor ofrede jeg ikke tid på klovnen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-06 09:06

Ja dem er der snart mange af

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 09:36

Citat
Dato : 26-11-06 19:32
--------------------------------------------------------------------------------
Jep. Takker

Nu skal i da ikke skælde den stakkels bruger ud, det er jo ikke sikkert han har en ACEPTER KNAP

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-06 16:52

disken kik dog sæl, han har kunnet før,
og ellers havde han vel været her !!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 27-11-06 18:28

natmaden_____

Godt ord igen - tak.

Men altså___DET VAR MENT SOM EN VITS-----ikkkkkkkkkkkkkkk
Han var inde og stemme på et af mine tips idag...ALTSÅ ER HAN PÅ SIDEN.
Men her, kan jeg ikke se kan har været.

Men han er ikke blakket eller andet af mig.
En LILLE kommetar til sine egne spørgsmål___________ville FAND__ da være rart.

Men som der står skrevet - ikke første gang.
Men sidste gang, jeg render ind på Broderpivert´s ???

Og så er det da egentligt ligemeget, hvad spørgsmålet er.
Spørg og du får svar, men hader brugere der tror, man bare sidder her,
og ikke kan finde på andet at lave, for det kan JEG/ skal ikke udtale mig for andre,

Ikke ment som kritik af Kandu brugere som SÅDAN,
men tendensen til bare at få leveret et svar, MAN til tider skal gætte sig til,
fatter jeg ikke opretter sig herinde.

Men det er sikkert bare mig, der har den tanke,
point HÆ/ godt at have, hvis man har et problem, ellers FATTER jeg ikke meningen med det,
D.v.s man kan da VINDE en/ et eller andet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-06 19:18

..men jeg er her endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-06 19:53

Citat
Og så er det da egentligt ligemeget, hvad spørgsmålet er.
Spørg og du får svar, men hader brugere der tror, man bare sidder her,
og ikke kan finde på andet at lave

Jeg giver dig 220% ret

Molo ..... Molo .... ja Molo
Og fjernsyenet er pyntet med wat

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-06 19:55

what for en watt.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-06 19:57

Gag vist om at man kan stille et spørgsmål, og så blokere for et svar

Annuller spørgsmålet
Fra : Broderpivert

Dato : 27-11-06 19:59

Svaret er opnået

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 27-11-06 20:00

Okay det kan man,(med en postregel) men det er nemmere at deltage i sit eget spørsmål!

Hvem skrev "Tak er kun et fattigt ord" ??