/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Nogen der vil lave et billede?
Fra : Dennis85
Vist : 926 gange
200 point
Dato : 26-11-06 14:51

Hejsa alle sammen.
Jeg står og skal bruge et billede til en forside på en rapport, og kan ikke finde (på) noget, så jeg tænkte der måske var en herinde der lige havde en uimodståelig lyst til at lave et forsidebillede omkring nøgleordet social arv (med undertanke på kriminalitet og levekår). Ellers er der ingen krav. Desværre kan jeg kun tilbyde points i belønning.

Om rapporten kan jeg sige det er på HF - Samfundsfag B niveau, og handler om de nøgleord jeg allerede har skrevet.

Håber der er en venlig sjæl. Tak på forhånd :).

Accepteret svar
Fra : briseogstorm

Modtaget 210 point
Dato : 26-11-06 15:00

Thjaeh! Har lavet nogler skitser engang min søn var ude i samme problem (pædagog stud.) Jeg vil gerne hjælpe dig, er billedkunstner men hvordan sender jeg dem til dig? Mvh B&S

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-06 15:05

Det ville være rart digital på mail :).

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 26-11-06 15:08

Yes men det kræver at jeg din adr. sende evt privat til mig - ved du
hvordan man gør det? B&S

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-11-06 15:18

og husk lige den sidste rapport fra Roockwool-fonden ang. den sociale arv (den vender nogle ting 180 gr.)

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-06 15:23

hcma -> Det er ikke noget jeg kender noget til? Burde jeg det?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-11-06 15:30

m.h.t. uddannelse betyder det sociale miljø næsten intet, da alle, hvis evnerne og viljen er der, har mulighed for at tage en højere uddannelse, og det kan man se af søgningerne på gymnasier, handelsskoler, universiteter og andre højere lære anstalter.
Prøv at kigge dig om. Mange af dagens topledere kommer fra "enkle og jævne" kår og det bliver mere og mere udbredt.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-11-06 15:33

glemte lige: så kan man jo altid diskutere om vilje/evne har noget med motivering/stimulering at gøre og dermed hvilket miljø man stammer fra/er vokset op i.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-06 15:38

Det har du helt ret i, og er også inde på det i min rapport.. Jeg manglede bare lige en forside :).

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 26-11-06 15:43

ved godt at mine kommentarer var off-topic, men syntes lige jeg ville nævne det

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-06 15:46

hcma > Det var kun dejligt :). Der kunne jo være en masse jeg havde overset, og det er der garanteret. Det er svært at begrænse sig.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 26-11-06 17:10

Ved selvfølgelig ikke om du kan bruge et "almindeligt" billede, men på nedenstående link kan du måske finde ét som er velegnet:
http://www.sxc.hu/index.phtml

...og de er ALLE gratis at bruge

Held og lykke med din rapport!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 17:22

Jeg vil gerne prøve at brygge et billede sammen med det emne.

Vil du have foto eller tegning?

Collage eller andet?

Hvornår skal du bruge det?

Hanne

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-06 17:24

Der er ellers mange gode Palle, tak for siden :).

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-06 17:25

Tusind tak for hjælpen briseogstorm.
Det var virkelig noget ud over det sædvanlige.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 26-11-06 17:42

Selv tak Dennis Glad for at kunne hjælpe. mvh B&S