/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
lånehaj efterlyses
Fra : mammazuka
Vist : 7479 gange
35 point
Dato : 26-11-06 01:07

Jeg er kommet i økonomiske problemer. Jeg står i RKI, og har fået afslag fra samtlige banker og udlånsfirmaer.Jeg ser mig derfor nødsaget til at låne penge uden om bankerne. Jeg er ikke interesseret i gode råd, selvom det sikkert er i en god mening. Jeg efterlyser en lånehaj, eller en der kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med en. Håber på seriøse svar. Og ja jeg er desperat, hvis nogen skulle have lyst til at kalde mig det. Jeg har gæld i banken på ca. 56.000 kr, som jeg afbetaler af på, så jeg har ikke tid til at betale den gæld af først, da dette haster. Jeg har brug for et lån på 20.000 kr og er villig til at betale ågerkarlerenter, som et kandumedlem nok ville kalde det.

På forhånd tak M.V.H kenneth

Jeg kan kontaktes på e-mail : mammazuka@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 45 point
Dato : 26-11-06 01:08

Prøv om du kan bruge denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg96129.aspx

Kommentar
Fra : mammazuka

Dato : 26-11-06 01:29

kiggede lidt på indlægget du foreslog og fandt et link til en bank ved navnet eh-direkte. Den har jeg ikke set før, og tro mig når jeg siger jeg har surfet internettet tyndt. Men problemet er bare man skal være fast kunde i banken, og så må man vel ikke beholde sin gamle bank,hvad ved jeg. Der er ikke nævnt noget om RKI på siden, men man kan ikke ansøge om lån nogen steder. For det skal man ha en kontaktperson i banken. Jeg synes det hele er meget indviklet var det det link du refererede til eller hvad? ellers synes jeg ikke der var noget at komme efter, men tak for svaret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-06 01:39

Jeg kender ikke til lånehajer, så den tråd var mit bedste bud

Jeg håber du får styr på tingene alligevel

Kommentar
Fra : mammazuka

Dato : 26-11-06 01:55

okay, men tak skal du ihvertfald ha. Jeg kigger lige lidt mere og snuser rundt på diverse links. Jeg lader lige indlægget stå åben en dag til. Jeg skal nok acceptere dit svar senere, man kulle jo nødig gå glip af 35 saftige iskolde kandupoints.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-06 09:38

Du har nok set dem her også på surferturen.
http://www.denford.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-06 09:43

Helles engle låner også penge ud.
Til ågerrente som du vil acceptere.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-11-06 09:59

Blander mig lige igen, for en hurtig udregning viser at du kommer til at betale omkring 60.000 tilbage til en "lånehaj" ved et lån på 20.000 kroner, så hvis du har råd til det, hvorfor betaler du så ikke dit lån i banken ud og lader dem hjælpe dig?

Kommentar
Fra : mingg

Dato : 26-11-06 11:40

u anset hvad kommer man til at betale meget mere tilbage . eks på en kreditforenings lån . 5% obl er det ca det dobbelte 30 år

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-06 12:14

Nu kunne det jo være interessant at vide HVAD de 20.000 skal bruges til....

Det har absolut betydning for en lånesag af den "art"

Kommentar
Fra : mammazuka

Dato : 26-11-06 15:57

Jeg har ikke rigtig lyst til at oplyse hvad pengene skal bruges til, af forskellige årsager. Jeg synes der er mange nysgerrige her på kandu, men det er vel også iorden. Der må jo ligge en besynderlig grund for at en vil gå så langt for 20.000 kr. Men tak til jer der har svaret.

Kommentar
Fra : mammazuka

Dato : 26-11-06 16:06

Teil, Helles Engle siger du. Man banker da ikke bare på deres dør og spørger om man kan låne penge, så skal man være forholdshvis kold i røven da. Man skal jo helst ha et kontakt nummer gennem nogen der kender nogen og sån. Men ellers må man sige at Kandu.dk er en sjov side, jeg kan ikk lade vær med at kigge på alle trådene der ikke har en skid med mit problem at gøre, og læse diverse svar og kommentarer. jeg vil nok kigge forbi kandu en gang imellem i fremtiden. Tak for svarene alle sammen.

Godkendelse af svar
Fra : mammazuka

Dato : 26-11-06 16:08

Tak for svaret Nordsted1.