/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
systemfejl
Fra : kissan
Vist : 511 gange
200 point
Dato : 26-11-06 00:09

Jeg kom til at åbne sådan en dum E-kort OG NU bliver der ved med at komme
en ERROR SAFE ADVARSEL der fortæller mig at der er 19686 VOLDSOMME SYSTEMFEJL !!!!!!!!!!
Er ved at arbejde med min hjemmeside,og den går ned hver gang der kommer den Lo... melding.

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-06 00:14

slet cookies - filer og offline indhold - oversigt osv - for du har vel ikke klikket ok til errorsafe ??¨

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 210 point
Dato : 26-11-06 00:14

Denne scanner fixer det møg til Errosafe:

Hent denne scanner http://www.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware1241.exe

Installer, og opdater scanneren manuelt. OBS, ved installationen bliver det foreslået at du registrerer med din email. Det behøver du ikke at gøre.

Start op i fejlsikret tilstand (tast f8 flere gange under opstart). Hvis du ikke kan det, så se her
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=110&PN=1

Start SuperAntiSpyware, klik "Scan your computer", sæt flueben i dine drev, ovre til venstre i vinduet. Ovre til højre i vinduet, sætter du prik i "Perform Complete Scan". Klik "næste", nu scanner den. Når den er færdig, så markerer du det den finder, og lader scannereren fjerne det.

Genstart til normal tilstand (scanneren tilbyder måske at gøre det).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-06 10:44

Citat
Er ved at arbejde med min hjemmeside,og den går ned hver gang der kommer den Lo... melding

kissan - har du sikret dig at det ikke netop er på din hjemmeside (ikke din skyld for errorsafe blander sig fælt overalt eftehånden)

Havde du kommet til at sige ok til den eller ?????

Godkendelse af svar
Fra : kissan

Dato : 26-11-06 14:51

Tak for svaret stl_s.
Jeg fulgte dit link og systemgendannet bagefter.Nu skulle det være oke igen,men
sikken noget l... at blive udsat for!!! Jeg har ellers Norton/SpamfitherOg TDC der også er der med det samme når der sker noget.Men 1000 tak.GOD tip til andre der kommer ud for det samme.
MIN SØNDAG BLEV REDDET
Knus fra KISSAN

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 26-11-06 14:55

JO JO MIRIT,jeg kom til at klikke på oke til errorsafe.
Til alle andre der ikke er Lad være med det!!!!!!!!!
Glad igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-06 15:07

arghhh - ærgeligt bare - men godt du fik hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-06 15:09

ps... hvis du støder på den en anden gang så luk vinduet og slet i IE som jeg skrev - den forsøger at lægge sig i midlertidige filer (uden at klikke ok - for det skal du ikke)

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-11-06 15:25

Godt du slap af med skidtet . Du bør nok lige slutte af med at slette din systemgendannelse http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle