/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Udklædning disney, tegnefilm
Fra : Nanabanana
Vist : 3797 gange
100 point
Dato : 25-11-06 22:05

Nu skal jeg så klædes ud IGEN. Disney, tegnefilm... Jeg har ingen idéer!!! Har en dejlig stor blå nederdel... men til hvad dog?
Jeg kunne være prinsesse. Men hvem?
Eller smølf?
Eller hvad? noget nemt? hurtigt? kreativt?
Det er til en gymnasiefest!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 22:06

snehvide

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:20

Snehvide er da en god idé - meget enkelt kostume.

Sort lang nederdel med læg i livet, så den får fylde, hvid bluse med pufærmer og elastik som feston i halsen. En slags snøreliv som strammes lidt til og sidder mellem talje og bryst, . Snøren er kun til pynt. Sorte sko - gerne med rem henover vristen. Sort hår, sat op. Ingen solarium, rouge og hvidt pudder. Evt. sort mascara og sort streg på vådlinien.

Jeg har måske nok glemte lidt detaljer, men det er jo til at finde ud af.

Eller matrostøj (Anders And) og maske.

Nui, hvor kunne jeg godt tænke mig at komme til så'no'en fester!

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:21

Tornerose, så skal du bare sover under hele festen. Dét er da nemt!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 22:21

Askepot

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-06 04:29

Askepot? Så skal du jo hjem kl. 12!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-06 04:34

Kender ikke ret mange fyre der gider være prinser, hvorfor vil hele den anden del af menneskeheden så være prinsesser? Udbud og efterspørgsel siger jeg bare!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-06 04:36

Men havfruer!! Dem er der mangel på!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-11-06 09:09

Hva´ med EVA?

Er det ikke det letteste?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-11-06 09:53

Hm...? I er skøre, men skønne. Æh... det er så nemt bare at være prinsesse!
Hvad med... Garfield??? Eller... NEEEEEEEEEEJ, JEG VIL VÆRE KLOKKEBLOMST! :):):) så behøver jeg ikke farve mit hår eller noget! Ville ellers have farvet det sort. Men nu skal jeg bare bruge et par vinger, lidt glimmer hid og did og så noget yndigt tyndt tøj... stramt... :)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-11-06 10:49

Hmmm...

Tyndt stramt tøj

Så skal der nok komme...............20 Prinz´er.

TOM (Ja. Gu´ er vi skøre)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-06 10:58

spar på stoffet og bliv anders and (men så skal rumpen jo være bar)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-11-06 11:17

Ja....og så får hun nok nogle RAP

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-11-06 11:24

Hehe... det er jo gymnasiefest... vil have nogle fine nylonstrømper og så med en lille nederdel... og så vinger... og en stram og tynd bluse. men altså ikke sådan en klam bluse, som I nok evt. tænker! Den skal ikke være synlig!!! altså, jo, blusen skal !

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-11-06 13:23

hva´ så med rumpen?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 13:35

Yearhouse, der kan da ikke være et stort hul i en lårkort nederdel, hvor rumpen kan ses - du har vist aldrig ejet en SÅDan D)..........on the other hand.....plastik syet ind i nederdelen. ahaaaaa

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-11-06 18:11

Hmn... ka man da se klokkeblomsts rumpe?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-11-06 19:13

Yearhouse kan garanteret.........

Sikke mange stjernekastere, du skal have med.....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-11-06 21:13

He he....Du skal nok komme til at ligne en "engel"...

.....Hov. Engler er det ikke hankøn???

Jeg har set i en sang,at" Lysets engle går med glans"?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-11-06 21:34

hvad har engle med hankøn at gøre? vi har da kun intetkøn og fælleskøn i DK???
JAAAAAAA, HAMRENDE GOD IDÉ! med stjernekastere... men gad vide, om de ikke bliver taget fra mig ved indgangen :(

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-11-06 23:42

Du behøver jo ikke at stikke dem op i næsen på dørvagten, vææææl

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 28-11-06 21:58

nej... jeg tar dem sku med... og lidt glimmerstøv!