/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
FTP konflikt
Fra : timeglas
Vist : 621 gange
200 point
Dato : 25-11-06 20:37

Hej

Jeg har installeret programmet "Core FTP Lite" til at overføre filer til min hjemmeside, men nu starter programmet op hvergang jeg starter en exe fil. Hvordan får jeg den til at stoppe med at opstarte programmet op i "Core FTP Lite". Programmet jeg prøver at starte op er "CUREIT".

mvh Timeglas

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-11-06 21:39

Prøv at kigge på den fil du vil åbne.
H-klik > egenskaber
så kan du eventuelt rette åbningen
eller
h-klik > åbnes med > vælg program
og så finde det program der skal åbne filen.

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 25-11-06 23:36

Hej e.c

Jeg kan desværre kun vælge åbn og ikke vælg åben med.

Der er ikke rigtigt noget under egenskaber som kan vælges.

mvh timeglas

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-06 00:26

Afinstaller dit ftp-program.......

Og åbn nogle af de programmer du ikke kunne åbne før....

Bagefter kan du installere dit ftp igen - og kig godt efter hvad du laver under installationen...

Du har på en eller anden måde fået assosieret dit ftp med exe-filer....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-11-06 11:18

Afinstaller FTP og brug Filezilla http://sourceforge.net/projects/filezilla
Det er gratis , virker altid og kun når det skal !

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 26-11-06 17:48

Hej Jørgen

Hvad bruger man filezilla til?

mvh timeglas

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 200 point
Dato : 26-11-06 23:51

filezilla er et FTP program, uden noget der er lite uden reklamer og andet snask.
det er nemt at bruge , det er gratis, og virker , kan kun anbefale det.

Her er hvad du kommer i gennem ved instalation http://natmaden.dk/kandu/filezilla

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 28-11-06 18:07

Tak for svaret natmaden.