/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Norton goback 4
Fra : calibra2003
Vist : 331 gange
300 point
Dato : 25-11-06 14:38

hej jeg har installeret goback 4 mens den var på skrivebordet også ville den have at jeg genstarter maskinen det gjorde jeg så men når den begynder at genstarte maskinen kommer der kun goback skærmen i 5-8sk. der står tryk på mellemrum tasten elller en enhed lige meget hvad jeg trykker på.
så står der på skærmen ...reboot and select proper boot device. or insert boot media in selected boot device and press a key..
lige meget hvilke knap så kommer xp ikke frem og skærmen er blank jeg kan hellere ikke trykke til
F8 knappen kun F2 ... jeg vil gerne have min xp tilbage..
eller hvis en kan hjælpe mig..

PS : jeg har xp og den var ny installeret så jeg ville lave goback så jeg kunne bruge når min pc gå ned ....

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-11-06 17:13

Har du forsøgt at sætte WinXP install Cd i drevet og geninstallere/ genoprette XP

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 25-11-06 17:14

Der er jo genoprettelse i XP