/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Aretha Franklin remix?
Fra : Axelise
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 25-11-06 10:12

Jeg var for et par år siden i Turbinehallerne i København en aften. DJ'en spillede en hel del rigtiog god musik, bl.a. fandt jeg ud af, at han spillede noget Aretha Franklin remix, som var total funky og lød rigtig rigtig godt.
Jeg spurgte ikke videre ind til det, da jeg troede at det ville være nemt at finde, men jeg synes ikke rigtig at jeg har kunnet finde noget interessant Aretha Franklin udsat for en totalt fed ny lyd.
Er der nogen her der er stødt på noget, eller kender til ovennævnte??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-11-06 10:23

På CD'en "What You See Is What You Sweat" er der et remix af "Everyday People". Kan stærkt anbefales, ellers kan du kigge her:

http://play.rhapsody.com/treysongz/igottamakeit/gottamakeitremixfeatarethafranklinjuvenilealbumversion?didAutoplayBounce=true

Go' weekend

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 25-11-06 10:30

Hej
Er det denne
Aretha Franklin & George Michael - Knew You Were Waiting

IPM

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-11-06 14:51

Nej det er ikke den med Gerorge Michael og Aretha Franklin.

Det kunne muligvis være den Stouenberg nævner, men jeg kan ikke komme til at høre den.

Jeg husker nummeret som total dansemusik, - rigtig tungt og funky og meget velproduceret. Rigtig natklubsmusik af bedste skuffe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 18:06

MANGE DJer blander selv - så det er slet ikke sikkert det findes

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-11-06 18:32

ØV da, refi! Håber ikke at du har ret i dette tilfælde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-06 18:50

Det håber jeg da heller ikke for dig, men det er desværre fact.....

Kommentar
Fra : e.c