/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Gamo Maxima?
Fra : Madslarsen788
Vist : 925 gange
240 point
Dato : 25-11-06 01:29

Hej, jeg overvejer at købe mig en Game Maxima luftriffel, men da jeg surffede lidt rundt på nettet blev jeg forviret...Der står at nogle luftvåben skal bruge en pumpe...noget med at de har en "luft box" inden i sig, som man skal fylde op. Er Gamo Maxima et sådant våben, eller lader du det på den gammeldages måde?

På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 240 point
Dato : 25-11-06 21:27

Hejsa!
Gamo Maxima lades på den gængse måde, iøvrigt et ganske fint luftvåben.
Luftgeværer med luftkammer oppumpes med en håndpumpe, man kan selv bestemme trykket og geværet kan afgive flere skud på en oppumpning
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Madslarsen788

Dato : 26-11-06 02:51

Tusind tak for dit svar :D her har du alle mine point

Godkendelse af svar
Fra : Madslarsen788

Dato : 26-11-06 02:54

Tak for svaret dabj.