/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikonerne på Skrivebordet
Fra : clou
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 24-11-06 22:30

Hej derude

Så har jeg atter brug for Jeres altid gode råd!

Jeg har fået små pile nederst i venstre hjørne på nogle af mine ikoner på Skrivebordet, dem vil jeg gerne af med, men ved ikke hvordan?

På forhånd tak for hjælpen

Clou

Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 24-11-06 22:42

det viser bare at ikonet er en genvej, til et program, eller en anden fil du har liggende ... dvs du har den to steder på din computer... mener ikke du kan komme af med dem, de skal være der...

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-06 22:47
Kommentar
Fra : o0ChriSSeR0o

Dato : 24-11-06 22:50

nå, det ku man så... jaja.. man lærer nyt hver dag...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 22:52

eller - højreklik på ikonet (genvejen i proceslinien) - vælg egenskaber - skift ikon (knappen)

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 24-11-06 23:25

Tak for svaret stl_s. Det ar lige det program jeg manglede! YES!!!

Clou

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-11-06 23:27

Til miritdk

Din løsning havde jeg prøvet, desværre uden succes.

Clou

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-11-06 23:32

Godt du kunne bruge det .