/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
romantisk overraskelse hjælp
Fra : rudik
Vist : 3110 gange
80 point
Dato : 24-11-06 22:18

hej , jeg er en dreng i nød. jeg har en kæreste jeg har været dum over for, og hvis jeg ikke snart tager mig sammen kan hun ikke holde det ud mere. Vi går begge på efterskole, og er begge hjemme denne weekendt. nu har jeg lovet hende at jeg nok skal tage mig sammen , og til at indlede næste uge, vil jeg gerne lægge/lave en romantisk overraskelse til hende, på hendes værelse søndag aften, når vi kommer tilbage fra weekendt.
hun er 16 jeg er 17. Den skal virkelig gøre hende blød i knæende.

HJÆLP HJÆLP!

vil også gerne høre, om der er nogle af jer, der kender til noget romantisk musik.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-11-06 22:20

Roser, stearinlys og In the air tonight med Phill Collins

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 24-11-06 22:29

vil godt have en ide, lidt mere i dybten... det er jo et forhold det gælder, og jeg er så uromantisk!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-06 22:38

Du kan også finde en parfume i matas, det behøver ikke være en stor flaske, det er tanken der tæller, og så en enkelt rose pakket ind i cellofan, det ser flot ud

Af musik, jeg kender jo ikke jeres smag, men Noah Jones syntes jeg kunne passe til lejligheden

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 80 point
Dato : 24-11-06 23:49

Nora Jones - det er vel en dame?

Masser af stearinlys - hendes yndlingsnummer på cd-afspilleren, lidt lækker snack, evt. vin og så en lille sød gave. Man kan få nogle små plastikskilte med mange søde- og sjove tekster eller den langstilkede rose.

Det handler nemlig ikke om gavens pris, men om tanken og idéen fra din side!

Det, at du viser omtanke og følelser. Vil gøre noget for forholdet.

Keep the good spirit!

Hanne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-06 15:00

Camillasmoster.... Må det ikke være en dame der synger stille sange ??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 16:26

Jow da for hunne! Men jeg tænkte, at Noah er jo et drengenavn. Du mener Nora, igå'?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-06 16:46
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 18:27

Tjah - de er nok taget på bryllupsrejse....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-06 00:48

Tjaaa jeg tror heller ikke vi hører mere til romancen

Ubesvarede 24
- Besvarede 93
- Annullerede 2
- Slettede 0

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:41

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-02-07 17:01

Rudik - velbekomme - gik det godt?
Blev hun glad?
Vi venter spændt på at høre om det!