/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl i opdateringer
Fra : masteraugust0
Vist : 607 gange
200 point
Dato : 24-11-06 19:56

Hej

Er i øjeblikket i gang med at lægge en ny frisk XP home edition på en ældre AMD XP 1800
Jeg får en masse fejlmeddelelser under XP opdateringerne.
De er disse 2 der bliver ved med at dukke op, selvom de er lagt ind mange gange:
KB 920872 KB 900485.
Maskinen genstarter hele tiden(der er ikke virus på den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Når den er startet op igen står der altid :system genoprettet efter fejl.
Tidligere kørte den med en Windows 98SE uden problemer.
XP´en er original!!!!!!!!!.
Nogen der har et bud??
Giv lyd hvis i skal have flere oplysninger.

Jan

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 24-11-06 20:16

er der noget her du kan bruge ?
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-11-06 20:17

Prøv at slå opdatering FRA, og gå Direkte ind på MS hjemmeside....

Oplever selv i disse dage, at jeg har en lovlig XP pro, at man ikke kan hente meget fra den SKI__
Bill Gates

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-11-06 20:23

For mig lyder det som om der kan være driver problemer. Driver til grafik/skærmkort mm

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-11-06 20:24
Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-11-06 20:25
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-11-06 20:52

Jeg vil foreslå at du blanker den helt med Killdisk, og starter forfra http://www.helgec.dk/killdisk.html

Annuller spørgsmålet
Fra : masteraugust0

Dato : 22-01-07 19:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål