/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer med IE6 og Yahoo-mail
Fra : evigsommer
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 04-01-03 20:00

Hej!

Har lige opdateret min IE6 fra http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b378dd55-c725-4298-9ca1-3988fffcdd44&DisplayLang=da men dette har betydet, at jeg ikke kan komme ind på min Yahoo-mail. Jeg kommer forbi login, men lige inden startsiden for min mailkonto er færdig med at loade, siger IE6, at den har konstateret en fejl, hvorefter den lukker ned. Jeg kører Windows 98. Problemer er først opstået EFTER opdateringen af IE6. Hvad skal jeg gøre?

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-01-03 21:21

der findes nogle extra sp 1 til ie6 prøv først at indstallere dem.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-01-03 21:21

der findes nogle extra sp 1 til ie6 prøv først at indstallere dem.

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 04-01-03 23:29

Hej alle!

Tak for jeres svar.

Til xou: Jeg har installeret Internet Explorer 6 Service Pack 1 (Q324929) fra http://www.microsoft.com/windows/ie%5Fintl/da/download/. Er der flere, jeg skal installere?

Til Uffe29: Har nu opdateret min Windows 98, som du sagde.

Men IE6 gør stadig det samme nummer på min Yahoo. Jeg kan ikke få adgang til min mailkontos startside. IE6 påstår, den har fundet en fejl.

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 23:37

Nej der er kun 1 service pack 1

Har du husket at genstarte ???

Kunne det evt være fordi du har installeret en dansk version ovenpå en engelsk eller omvendt ???

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 05-01-03 00:00

Hej Uffe29!

Ja, har genstartet og det hele. Har danske versioner af IE6. Har nu prøvet at tiltvinge mig adgang til Yahoo via min gamle Netscape 4.51. Det virker sgu heller ikke! Den går i stå. Den leder efter et eller andet på Yahoo og stopper (not responding). Det ser ikke godt ud. Problemet er nok ikke kun IE. Jeg fatter det ikke. Da jeg gik på juleferie, var alt okay, og ingen har rørt pc'en før mig i går. Hmm. Hvad mon det kan være?

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 00:14

Så er det sikkert en fejl på yahoo
Du har ikke installeret andet siden sidst ? firewall, plug-in til explorer, eller andet

Hvis det er yahoo, så kører det sikkert imorgen igen

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 05-01-03 00:39

Hej igen Uffe29!

Tak for responsen. Nej, jeg har ikke installeret noget som helst siden sidst. Har dog en firewall, men den har jeg kørt med i umindelige tider uden problemer. Så jo, måske Yahoo. Har kontaktet folk, der også bruger Yahoo for at se, om de også har problemer. Har dog endnu ikke fået noget svar ...

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 00:42

Jeg kom lige til at tænke på at der måske skal installeres Macromedia Flash Player eller Macromedia Shockwave Player:
http://sdc.shockwave.com/downloads/

Uanset, så er det godt at have, da mange sider bruger disse

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 03:05

Hej evigsommer

Jeg bruger også Yahoo-mail, og hos mig fungerer det uden problemer,
så det kan ikke være hos Yahoo, fejlen er.
Iøvrigt kører jeg IE6 ligesom du, blot har jeg ikke Win98, men WinME.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 05-01-03 11:32

Hej igen!

Til Uffe29: Jeg har installeret Flash Player.
Til Rellom: Så er det ikke hos Yahoo, men hos mig fejlen ligger.

Det sjove er, at alle andre sider viser min IE6 uden nogen fejl. Det er kun Yahoo, der er "uspiselig" for den og i øvrigt også for min trofaste Netscape 4.51.

Mvh.

Klaus

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 14:57

Hej Klaus

Surt!
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Men har du
prøvet Yahoo´s support?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : xou

Dato : 05-01-03 15:07

her kan du fjerne ie 6:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;293907
prøv først at opdate win98 på windowsopdate

Kommentar
Fra : evigsommer

Dato : 05-01-03 16:06

Hej alle!

Det er i dag lykkes mig at komme ind på Yahoo's mail. Men det fungerer ustabilt. Nogle gange vil IE6, andre gange vil den ikke og lukker ned.

Til xou: Jeg har opdateret min Win98.
Til Rellom: Jeg vil skrive til Yahoo's support med det samme.

Mvh.

Klaus

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-03 16:25

Hej igen Klaus

En af mine bekendte fortæller mig netop, at han i nogle dage har haft det samme
problem som du.
I dag fungerer hans Yahoo-mail imidlertid igen, og så vidt jeg kan forstå fuldt
tilfredsstillende.
Man skulle derfor tro, at i hvert fald en del af fejlen ligger/har ligget hos Yahoo.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 13-01-03 22:55

Hej
Hvis du ikke har fået løst problemet/fået svar på spørgsmålet ville det være fint hvis du kunne deltage i dit eget spørgsmål, og skrive det.
Har du fået løst dit problem, så tag lige og luk det ved at acceptere svaret, eller tryk på "accepter som svar" over den kommentar som løste dit problem, eller var bedst medvirkende til dette.

Der er personer der sidder og går gamle spørgsmål igennem, og når der ikke er accepteret et svar, så spilder disse personer sin tid hvis du ikke har et problem mere

Godkendelse af svar
Fra : evigsommer

Dato : 13-01-03 23:31

Hej Uffe29!

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på, at jeg skulle "afslutte". Havde svedt det helt ud. Det var såmænd Yahoo Mail, der havde et problem og ikke min IE6.

Tak for svaret Rellom.

De bedste hilsner til jer alle

Klaus