/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stakkels ME.alexander
Fra : natmaden
Vist : 1095 gange
500 point
Dato : 24-11-06 08:29

Ja så blev du 5844 dage og har været 492 dage på kandu !
Sammenlagt 6336 dage, er der noget nummerlogisk magisk i det ?
Det ved jeg da ikke

Men jeg ved at:
Hvis du havde boet i USA, så havde du sikkert haft kørekort fra i dag
Hvis du havde boet i Egypten, så havde du sikkert for længe siden været omskå... øh nå glem det !

Nu bor du jo i Danmark og fra i dag må du:
Betjene vaskemaskine
Betjene opvaskemaskine
Selv betale bøde for at køre uden styrthjelm.
Og masse andre sørgelige ting
Stakkels ME.alexander

Citat
Alder betyder ingenting,
med mindere at,
man er en ost !

Nå men det jeg ville sige er.
ET STORT TILLYKKE MED DE 16 ÅR.
og må du få en rigtig god dag

PS. husk at rette din profil

Hilsen Airforce natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 08:52

Glemte lige at du også må gå i biffen og se fække film

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 10:09

MEalexander -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 10:11

MEalexander - med de 16 år!

Se din alder ved at kigge på prisen på dit legetøj

Moster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 10:13

http://www.happydaycards.com/birthdays/bdaydayspa.html

megastortillykke til dig ME.Alexander

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-11-06 10:56

Stort TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE til dig....

IIIIII DAG ER DET ME'S FØDSELSDAG
HURRA HURRA HURRAAAAAAAA
HAN SIKKERT SIG EN GAVE FÅR
SOM HAAAAAN HAR ØØØØNSKET SIIIIG I ÅR
MED DEJLIG CHOKOLAAAAADE OG KAAAAGEEEEER TIIIIIL

Ihhhh altså, det' en GOD dag i dag, endda for os begge to, du har fødselsdag og jeg har bryllupsdag

To gode begivenheder som sikkert kan defineres på flere måder. Altså, hvordan man definerer på Kanduvis, det ved jeg ikke, men på 'vil.du-vis' gør 'man' sådan:

16 års fødselsdag - giver rettighed til visse sure pligter - som Natmaden, så ØØØndigt beskriver (selvom jeg er i tvivl omkring vaskemaskinen ) og ja, hvis du boede overthere ville du kunne sætte dig i førersædet men hmm....vel stadig med en voksen i passagersædet? (mener det er sådan?).
Det vigtigste, og i mine øjne, det bedste, ved at fylde 16 - (og dét som sådan en som jeg, godt kunne finde på at misunde dig lidt) må være dét at man har lov til, stadig, at være 'barn', det kunne jeg såmænd godt tænke mig...bare engang imellem .

Den anden begivenhed, Bryllupsdagen, er en bekræftelse på at kærligheden har holdt til livet og i mit tilfælde, hvor det drejer sig om 27 år, er det sq osse en bekræftelse på at men ikke er 16 år længere

Hav en rigtig dejlig fødselsdag Alexander!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 11:08

27År Dorthe
Ja så er det sikkert at manden må betjene vaskemaskinen
Nu gav du ham vel en morgengave.
Jeg havde sikkert fundet på et forklæde med påskriften Vølund

STORT med de sikkert gode 10227 dage
Jørgen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-06 12:54

Natmaden - den der nye regnemaskine du har fået dig, taler den også Dansk.
Eller skal du selv oversætte resutaterne.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 24-11-06 13:19

Hej Mega Entilligente Alexander

Stort herfra!!!!

Nu har du vel sørget for at blive vartet op til morgen af "de gamle", mens du stadig har muligheden for det

Puhaa, nu går vi efter grænsen for udskænkning og kørekort - eller?

Ampere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 14:01

Altså e.c du glemte at sige mindst 2x
Derfor må du nu selv oversætte, og nej ! den taler internationalt !
http://sannie.dk/flash-toon-game/org-calc.swf
.... oversætte

ME.Alexander du har nok mere brug for den her http://sannie.dk/flash-toon-game/Rydop.swf

Nå så pyt e.c
Kode
<?php
// Funktion alder START
// funktion alder retunere antal dage siden en given dato
// regner også med skudår.

function alder($dato)
{
if ($dato=="") return $dage="<b>ukendt</b>";
// opdel dato i år , Måned og dag
list($dag2, $måned2, $år2) = split('[-.]', $dato);

// nuværende år , Måned og dag
$år1 = date("Y");
$måned1 = date("m");
$dag1 = date("d");

// Lav et Unix tidstempel for datoerne
$dato1 = mktime(0,0,0,$måned1,$dag1,$år1);
$dato2 = mktime(0,0,0,$måned2,$dag2,$år2);

// Udregn forskellen mellem datoerne
$dage = floor(($dato1-$dato2) /60/60/24);
return $dage;
}
// Funktion alder SLUT
// funktion dag
function dag($tekst,$dato)
{
echo $tekst." ".alder($dato)." dage<br />";
}
// funktion dag SLUT
//
// Main test
echo "<b>Alder i dag !</b><br />";
dag ("ME.alexander er","24-11-1990");
dag ("ME.alexander har været på kandu i","20-07-2005");
dag ("Dorthe har været gift i","24-11-1978");

?>

Og husk så at ønske [Løftet-Pegefinger-Smiley]

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-11-06 14:01

Osse et te´løk herfra.
Du har aldrig været så gammel, som du er nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-11-06 14:03

Tre store med fødselsdagen herfra, til Mealexander

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-06 14:32

Hjertelig tillykke Alexander med de 16 år. Ja jeg har selv en søn på den alder...ham ser vi næsten aldrig
Er du også sådan en rendemaske?

Han har fået den privelige /argh det fik han som 15 årig forresten) at han selv skal tjene sine lommepenge...behøver jeg at sige at han aldrig har nogen

Nå han er en dejlig dreng, og det er du garanteret også, håber du får en dejlig dag..og med fest måske?

vil.du også du ønskes hjerteligt tillykke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-06 14:36

Skal Alexander snart ud at flyve måske.
[og her er så en anden løftet finger]

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-11-06 15:35

Det var nok en hårfin løftet finger
Jamen jeg tror da at Alexander allerede er forfløjen
Men han dukker jo nok op når han har fingerne ud af lagkagen.

Bare han nu ikke har brændt pandehåret, 16 lys er jo meget at puste ud på en gang

Selv tæller jeg jo ikke mere, det passede bare med 2 kalenderlys sidst !
Til næste år går jeg over til en enkelt fakkel og en pulverslukker.

Accepteret svar
Fra : ME.alexander

Modtaget 500 point
Dato : 24-11-06 17:17

Citat
Nu bor du jo i Danmark og fra i dag må du:
Betjene vaskemaskine
Betjene opvaskemaskine
Selv betale bøde for at køre uden styrthjelm.

jah, og alt dette har jeg kunnet i alt for lang tid og nu lægger landet sådan at jeg kun allernødigst kører på cykel, og da slet ikke scooter, så hellere spare benzinen og scooteren spares lige så, så kan man jo få anskaffet sig en federe bil til den tid , og angående filmene, hvorfor gå i biffen for at se sådan noget, når man har en hel flok venner som gladeligt selv downloader det og deler ud af det når man er til computerparties
Citat
Camillasmoster Se din alder ved at kigge på prisen på dit legetøj
, den har været omkring det samme det sidste stykke tid omkring de 7-8 tusinde, for der kommer jo bedre og bedre computere, men prisen falder på det gamle og det nye overtager prisen..
Citat
mirit.dk http://www.happydaycards.com/birthdays/bdaydayspa.html
joda, jeg kan da godt lide hunde hehe, og jeg ved at min egen hund ville være rigtig glad for sådan en tur der , men jeg har desværre ikke tid til at ligge og flade ud som du jo så varmt anbefaler mig, for jeg skal nemmerlig ind og se den nye james bond
Citat
vil.du Ihhhh altså, det' en GOD dag i dag, endda for os begge to, du har fødselsdag og jeg har bryllupsdag

To gode begivenheder som sikkert kan defineres på flere måder. Altså, hvordan man definerer på Kanduvis, det ved jeg ikke, men på 'vil.du-vis' gør 'man' sådan:
iiih altså det er altså også en rigtig god dato i har valgt dér eller hmm, var det nu mig der valgte efter jeres bryllup? men i hvert fald
Citat
ampere Nu har du vel sørget for at blive vartet op til morgen af "de gamle", mens du stadig har muligheden for det
altså jeg startede med at blive vækket med morgensang, så der starter det jo allerede godt, selvom jeg helst ville bar ha' lov til at sove videre og få sangen senere , men det var da også godt nok at komme op til et færdigdækket morgenmadsbord med rundstykker fra bageren
Citat
natmaden Derfor må du nu selv oversætte, og nej ! den taler internationalt !
http://sannie.dk/flash-toon-game/org-calc.swf
.... oversætte

ME.Alexander du har nok mere brug for den her http://sannie.dk/flash-toon-game/Rydop.swf
altså lommeregneren var da god nok, måske man skulle se om man kan installere lydene på min egen lommeregner til skolebrug på gymnasiet, hmm så skal man bare ha et sæt højtalere til lommeregneren, godt til snart er jul så og nu har jeg da fået ryddet op for de næste 367 dage syntes jeg nu nok, men jeg ku' altså ikk' li' at forældrene alligevel opdagede det hele når man endelig fik taget sig sammen til at rydde resterne op fra det snavsede gulv
Citat
yearhouse Osse et te´løk herfra.
Du har aldrig været så gammel, som du er nu
det kan man vel jo egentlig sige om alle ikk'? så os tillykke til dig så
Citat
o.v.n Tre store [tillykke][tillykke][tillykke] med fødselsdagen herfra, til Mealexander
mange tak
Citat
mangorossa ...ham ser vi næsten aldrig
Er du også sådan en rendemaske?
altså, mine forældre ser mig da til tider, men de ved da i hvert fald hvor de skal gå hen for at finde mig, 90% af tiden er det i hvert fald foran min computerskærm inde på værelset, og det med lommepengene, jeg arbejder da også for dem jeg vasker af i køkkenet (det vil endnu en gang være et bevis på jeg er toptrænet og allerede eliteforbruger af en opvaskemaskine) og går ud med skraldet, og så gør jeg da også nogle af de ting som de ber' mig om udover det, men det så også med en lille kommentar til ved siden af for det meste.
Citat
e.c Skal Alexander snart ud at flyve måske.
hvad end du nu egentlig mener det, så er der nok en smuk bagtanke med det men flyve gør jeg kun meeeeget sjældent, eller var det en invitation til at vi sku' på ferie sammen ?
Citat
natmaden Bare han nu ikke har brændt pandehåret, 16 lys er jo meget at puste ud på en gang.
Selv tæller jeg jo ikke mere, det passede bare med 2 kalenderlys sidst !
jah, jeg brændte nu ikk' pandehåret selvom min mor ofte prøver at få mig overtalt til at få det klippet, for de havde ikk' sat lys i kagen, men den smagte skam godt nok alligevel kan jeg hilse og sige , og takket være din geniale (porno)lommeregner kan jeg så regne ud at du har rundet de 48 år genialt ikk'?

Puha, det var alle de besvarelser jeg kunne komme med i denne omgang lad os nu se om jeg kommer på overarbejde når jeg engang er kommet hjem fra james bond filmen

Mange tusind tak til jer alle sammen i er herlige gaaarh nu skal man oss' vaske hår siger moooder sikke fint det skal være at komme ind i biffen for at se en gang politi og røver i avanceret udgave

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 18:11

Frisk knægt, ham ME.alexander!

vil.du - tillykke med bryllupsdagen!

Er der ikke nogen, der henter og bringer ens opvask???

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-06 18:13

vaske hår? Det er sgu da mørkt i biografen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 19:03

Citat
de havde ikk' sat lys i kagen
sådan nogen ravneforældre

nupper lige et på forhånd

mango for hulan da >>>
Citat
vaske hår? Det er sgu da mørkt i biografen?
... det er vel ikke meningen nogen skal snuse sig frem til stakkels ME.Alexander ???

arghhhhh den heldige rad ham ME.alexanderfødselsdagsnæstenvoksenbarnet der skal se Bond, James Bond !! Kender et par stykker der IKKE kunne få biletter idag

Fortsat god fø´sda´

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 21:45

Jeg er lidt nervøs for, at ham Bond-fyren ikke er så go..... at der er for meget vold i ham

Men vi får se (når man kan få billetter)....

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 24-11-06 21:53

altså, jeg kan såmænd godt si' jer, det var en skønherlig film synets at den var ekstremt godt lavet og der var nogle rigtig gode scener glæder mig til at man engang kan se fraklip

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 21:55

dybt misundelig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 22:03

Spændende om vi "gamle" synes det samme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 22:05

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 22:09

det er lidt sjovt at tænke på at da jeg for alvor første gang var "forlovet" - så jeg den første bond film - så de unge lever jo bare videre med hvad der startede dengang.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 22:10

Sort/hvid?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 22:20

Naaaahh - tror nok hans øjne var blå

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-11-06 22:36

Kæft mand, han er en frisk fyr, ham Alexander

Citat
det vil endnu en gang være et bevis på jeg er toptrænet og allerede eliteforbruger af en opvaskemaskine) og går ud med skraldet, og så gør jeg da også nogle af de ting som de ber' mig om udover det, men det så også med en lille kommentar til ved siden af for det meste.

....åben for adoption?

Jeg håber du har haft alle tiders dag og det ser det så sandelig ud til

Vi havde skam osse en dejlig bryllupsdag, alle unger plus vedhæng hjemme og fiiiine blomster i vaserne Nu er de daffet hjem hvor de hører til, de skal arbejde i morgen, ½delen i hvert fald, så nu puster vi ud og råhygger - vi to gaaaaamle

TAK for tillykkerne til alle rette vedkommendender (??)

Hurrahilsener fra Dorthe.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-11-06 22:46

Han er bare en superdreng..det ved jeg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 23:43

miritdk, som du da kan lyde uskyldig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-11-06 23:52

er da helt uskyldig - det er ikke mig der har lavet fø´sda´s knægten

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-06 23:58

miritdk - jeg opgi'r!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 25-11-06 09:58

wee mit nye tastatur er deeejligt at bruge til dem der er interreserede i at se det kan de se på http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2166,CONTENTID=10717

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 11:18

Du lykkens pamjulegris

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 11:20

jaaaaaaaaaaah de der unger i det nordstedske hjem har det vist rimelig godt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 11:28

Dét tror jeg også!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 25-11-06 11:28

jah, jeg skal ikk klage med mindre moar sætter mig til at pudse vinduer, hader det simpelthen, træææls arbejde og så kan man begynde forfra et par uger senere -.- helt uden mening!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 11:29

Tror du, vi kan komme på aflastningsweekend eller så'en?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 11:33

uha nej - så skal vi bare pudse vinduer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 11:41

Uuuups ja. Mine trænger tilstrækkeligt!!!

ME.Alexander - jeg har et "lille" job til dig, så du kan øve dig

Jeg har sat et stillads op - bare til dig!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 25-11-06 12:32

heh tror jeg springer over selvom der skal et rimelig højt hop til så kan jeg da sagtens klare den bette en

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-06 15:13

Jamen, hva' er den af? Fylder den kommende Bill Gates, Steve Job, Andrew Tannenbaum, Eric Meyer, Stu Nichols ..og Supernørd år? ..igår?

Dét kalder på en fanfare: http://chataholic2.homestead.com/files/birthday.wav

Happy coding... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-06 15:18

Se bare hvor 'galt' det kan gå når man bare vil vise et simpelt lille script og 'tingene' bare vokser

http://www.codingforums.com/showthread.php?t=26687

..og til mer' lykke </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-06 16:21

Øhhhem - huset er på 5 etager......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-11-06 16:40

højt at flyve - dybt at hoppe(ned)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-11-06 01:35

Citat
jah, jeg skal ikk klage med mindre moar sætter mig til at pudse vinduer, hader det simpelthen, træææls arbejde og så kan man begynde forfra et par uger senere -.- helt uden mening!!

- jamen sødesste (møgforkælede) dig - sådna er det sqda med næsten alt i livet - begynde/i gang/færdig/begynde/i gang/færdig - om og om og om igen..

så m.h.t. vinduespudsning: SÆT I GANG

Nå - sovetid for små vi(n)l.duer

Natnat fra mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-11-06 07:27

Citat
sådna er det sqda med næsten alt i livet - begynde/i gang/færdig/begynde/i gang/færdig - om og om og om igen..

Såleds starter det også for de stakkels forældre,
begynde/i gang/færdig/begynde/i gang/færdig/begynde,
og blebunken blir bare større og større

Jeg havde ikke lige en fø'dagsguitar, som jeg kunne spille lige så flot som molo,
ja faktiskt kan jeg kun ramme G-Strengen,(med et blandet akustiskt feedback)
http://natmaden.dk/yngwie_malmsteen-arpeggios_from_hell.mpg

Dejlige keyboard du har fået dig der ME.alexander , for at ikke blive for vild af (sådanetviljegosseha)
, så kan jeg glæde mig over min skærm
http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?sp=page3&dau22.oid=13550&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&CountryISOCtxParam=DK&LanguageISOCtxParam=da&ctx3=-1&ctx4=Danmark&crc=2421951197
Og jeg windowspusser den sæl , og kun sæl, igen og igen og igen
Ja man overlader jo ikke sin skrivebords Ferrari til andre

At have fø'sdag en hel weekend, det må slutte, der skal jo osse laves lekiter og så'en.

Så se lige at få spist det sidste kage !

Lukker tråden senere i dag

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 26-11-06 11:55

kagen blev skam spist igår og tjah, lektierne er der ikk mange af siden jeg "kun" skal have idræt og tysk i morgen den korteste dag jeg nogensinde oplever tror jeg fri kl halv tolv, jah det vel noget som I kun kan drømme om ?

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 26-11-06 14:39

Tak for svaret ME.alexander.
Jeg tror nu at de fleste her er færdige med idræt, og kan leve uden at kunne stave til
"Lieber ME.Alexander!
Wir alle Wunsch Sie alles Gute zum Geburtstag !
Und können Sie Phasen in hundert Jahren !"

Puh .... tak http://babelfish.altavista.com/

Og se så lige at få trænet den tunge,
ellers ender det med at din fremtidige bil,
skal have vinduesviskere på indersiden !

Tak til miritdk for http://www.happydaycards.com/ den er nu med i linksamlinken.
og tak til Dorthe for "Bryllupsdagen, er en bekræftelse på at kærligheden har holdt til livet"
Og tak for denne gang !

Jørgen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-06 15:01

Vinke vinke...

</MOLOKYLE>