/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
srhansen
Fra : masteraugust0
Vist : 373 gange
350 point
Dato : 04-01-03 19:42

Kun til srhansen !!!!
Jeg ville egentlig have givet dig mine point -men var for hurtig på musen sorry
Hvis du lige klikker ind -får du straks dine points

Mvh. Masteraugust

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 19:49

reference ????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-03 20:07

Til Uffe29
Jeg tror det er for http://www.kandu.dk/dk/spg/9665
Emesen. :)

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-01-03 20:14

oki

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-01-03 20:48

Hej masteraugust0

Det havde du ikke behøvet et tak havde været fint.
Folk får nemt ondt i r.... hovedet over den slags tillægs spørgsmål.
Nu da du har "ofret" dine point og da du umuligt kan få dem tilbage vil jeg derfor skynde mig at tage dem inden en anden kommer og lægger et formodet svar ind til dette spørgsmål.

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 360 point
Dato : 04-01-03 20:51

Argh....... skulle jo være et svar

Så har jeg også prøvet det

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 04-01-03 21:22

Hvis du mener de point jeg fik i det andet andet spørgsmål er tildelt mig på et forkert grundlag , så må du jo få dem tilbage.
Jeg har da ingen problemer med at tilbagelevere point , selvom mit svar var 100% korrekt.

Godkendelse af svar
Fra : masteraugust0

Dato : 04-01-03 21:28

Jeg har point nok at give af så pyt fromsej.
Tak til alle for de hurtige svar

Mvh.Masteraugust

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 04-01-03 21:30

Undskyld , hvis min kommentar lyder som et surt opstød , det var ikke meningen.
Jeg mener bare stadig at mit svar var det korrekte.

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 04-01-03 22:27

Jeg kan godt se at dit svar er korrekt... men billedet sætter lige som prikken over iet og jeg opfattede ikke din kommentar som et surt opstød.