/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Samsung z150 - Freeze? Ö
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 525 gange
47 point
Dato : 23-11-06 23:23

Jeg har en samsung z150 som jeg lige har købt, som jeg, ja, gerne vilel åbne op, men havde ikk etålmodighed til at vente på den kode 3 vilel sende mig til åbne den op, så prøvede på TekIt.dk - Der var den ikke vist, og jeg prøvede "generelt" det virkede så HELLER ikke, og der stod jeg kunne prøve de andre koder til de andre forskellige samsung mobiler, og pludselig skrev den noget mærkeligt, troede den var åbnet, smed mig alm. kort i, og så står der "Phone Freeze"? Ö så nu er jeg helt på bar bund, hvad gøøør jeg? Ö

på forhånd tak, Mvh Matias =)

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 23-11-06 23:49

Gå til en proffer. unlock.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-11-06 23:56

Du kan altid finde en unlocker på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk og husk at se efter om de yder garanti på det de laver..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 24-11-06 00:02

Jeg har jo tekit.dk som en service. ved man ikke hvad man laver skal man ikke benytte de koder der står.. så hellere lige skrive en mail og spørge hvad man gør.. Havde du gjort det kunne jeg fortælle dig at den kan vi kun låse op hvis du kommer ind til os i butikken..
Vi kan jo ikke lave alt over nettet.. det kan simpelhen ikke lade sig gøre..
Nu er det jo en redning af dårlig unlock som hos os koster dobbelt pris. Derfor skal man sikre sig at man ved hvad man gør eller at den unlocker man vælger ved hvad han gør.. Der er desværre alt for mange der stadig ikke ved hvad de laver men heldigvis ikke nær så mange som før.. de svage falder nemlig fra da det bliver svære og svære.. Så se dig for i den jungel det er at få sin telefon låst op.
Hilsen Dan
ejer af www.tekit.dk & www.helloo.dk

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 24-11-06 12:23

ved at din side er en service dan, og alt jeg gjorde var jo at følge dine anvisninger på siden?
Du har skrevet at der ikke kan ske noget ved at prøve koderne til de andre samsung mobiler, så det gjorde jeg selvfølgelig =) - Ikek at jeg smider den over på dig, for syntes din side er helt i top, og en super service, men føler lidt jeg er blevet snydt til nu at skulle betale det dobbelte, fordi jeg fulgte dine anvisninger? =)

. - Kan jeg ikke låse den op med en kode fra udbyderen, når jeg har lavet en "phono frezze"? Skal den så sendes ind til en unlocker? =) Mvh Matias

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-11-06 12:42

Du kan jo osse prve at sprge der hvor du kbte den. Og mske spille lidt uforstende

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 24-11-06 12:42

Du kan jo osse prve at sprge der hvor du kbte den. Og mske spille lidt uforstende

Kommentar
Fra : neva

Dato : 24-11-06 14:13

Hej Mathias
Du skal henvende dig til Mobile House, adressen er: www.mobilehouse.dk
de bor:
Mobilehouse
Heimdalsgade 3 st th
2200 København N

Tlf: 43 77 77 07
Fax: 43 77 77 06
CVR: 26759552

Jeg har også en meget vanskelig LG mobil, som ikke kunne åbnes hos 3, som jeg var opkoblet hos.
De blev ved at skrive til mig at jeg skulle sende den til Padborg, hvilket jeg gjorde 2 gange, men den var stadig låst. Så fandt jeg efter megen søgen Mobilhouse, og de kan klare de fleste mobilproblemer.
Held og lykke
Neva

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 24-11-06 18:08

Til Neva
Hvorfor henvise til en anden unlocker?? Man henviser til www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk hvis man vil henvise til en unlocker.. Hvis alle gjorde som dig ville der være spam over hele kandu.. Så husk lige den..

Til Matias
Kom forbi så skal jeg se hvad jeg kan gøre.. Og så siger vi at du ikke skal betale dobbelt..

Til Alle..
Hvis ikke koderne er til netop den model som du sidder med i hånden så lad være med at prøve at bruge dem...

Hilsen Dan

Kommentar
Fra : neva

Dato : 24-11-06 21:05

Til Dan
Uha, uha! der er nok nogen, der tror at der er monopol på serviceydelser. Iøvrigt ret pudsigt at Mathias pludselig ikke skal betale dobbelt!
Jeg giver et råd ud fra den gode oplevelse jeg har haft, jeg bruger ikke Kandu til markedsføring for mit eget firma. Gad vide om du egentlig ved hvad spam er? Den tone synes jeg du skal holde inde med og forblive saglig. Kandu er ikke oprettet med henblik på fornærmelser!
Neva

Til Mathias
Jeg håber du finder en god løsning på problemet.
mvh Neva

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 24-11-06 22:10

Til Neva
Det var da en latterlig måde at se det på.. Hvis du ellers ser ordenligt efter så hjælper jeg nok mere end du regner med.. men kunne godt være fri for alt det spam..
Hvorfor lytter du ikke bare i stedet for at te dig som et barn som får at vide det må du ikke så nu er det sjovere.. Fat dog at vi ikke gider det spam lort her inde derfor er siden www.find-unlocker.dk lavet så man ikke henviser til enkelte hjemmesider..
Desuden er www.tekit.dk en GRATIS ydelse.. altså ikke noget jeg tjener penge på..
Hilsen Dan
P.S. Ville være dejligt at se andre bakke mig op...

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-11-06 00:45

1. der er jo ingen z150 på tekits side, så derfor kan det undre mig at man så tager koden fra en anden model og prøver.

2. Neva du ved heller ikke hvad spam er, så stop ævlet ... søg efter betydningen af ordet før du beskylder folk for at spamme ...

3. jeg syntes det da er fair nok at Dan vil unlocke den til normal pris istedet for at gøre det til redningspris ..så vidt jeg kan læse mig til flere andre steder er det normal kotume at tage en højere pris for fejlslagne forsøg på at åbne en telefon.

vh
D9N

Kommentar
Fra : neva

Dato : 25-11-06 10:24

Hermed min opfattelse af "SPAM":
Spam eller spam-mail er en betegnelse for reklamer, man ikke selv har bedt om, som sendes via e-mail eller i nyhedsgrupper. Reklamerne har gerne til formål at lokke modtageren til at købe forskellige produkter via internettet. Spam-mail udsendes fra en afsender, der almindeligvis søger at skjule sin egentlige identitet ligesom vedkommende - med forskellige metoder - opsnapper e-mail-adresser fra intetanende, der surfer på internettet.
For personer, som udsender spam, kan det være en lukrativ forretning, hvilket formentligt er den primære årsag til, at de uønskede reklamer grad fortsat udsendes. Det koster således kun få kroner, at udsende millioner af e-mails, og hvis bare én person for hver udsendt million reklamer køber produktet, kan forretningen så at sige løbe rundt.
Det er ulovligt at udsende Spam-mails, og der her været afviklet en række retsager på den baggrund.

Jeg startede ikke bekyldningen, som jeg finder grov. Jeg har ingen forbindelse til Mobilehouse, men prøvede blot at hjælpe Mathias,
Hermed slut
Neva

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 25-11-06 12:38

Det er jo ikke en hjælp at begynde at kaste sådan noget ind over når manden er forvirret nok over det han har gjort.. Desuden havde han fået en link hvor ALLE unlockerre er med. så hvorfor tage en enkelt ud og henvise til den? Det giver ingen mening med mindre man vil spamme..
Men er glad for det er slut fra dig..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-11-06 15:11

Neva .. det var ikke din opfattelse af spam jeg spurgte efter.. men bad dig slå det op på Google ... for du ved jo ikke hvad det er .

D9N

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 27-11-06 16:56

Jeg holder mig pasiv med alt dette spam snak =)

-- D9N, du skriver i et indlæg at det undre dig at jeg gik ind og tog koder fra andre mobiler, når min egen ikke var representeret, men hvis du læser trådene i et forum igennem inden du skriver, vile du kunne læse at det er dan der på sin side skriver det er helt ufarligt at prøve andre moddelers koder, og foreslår en at gøre dette hvis ens mobil ikek er representeret =)

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 27-11-06 17:03

Vil gerne påpege at siden i sin tid blev lavet ef en fin fyr der hedder Rene. men at jeg så senere købte siden af ham.. Så det er ikke alting jeg kan rette fordi jeg overhovedet ikke kan finde hovede ellerhale i den side.. Jeg kan jo heller ikke få skrevet at jeg kan låse 6280 op der er låst til 3.. så jeg er nød til at vente til han engang giver lyd fra sig igen..
Men kan kun beklage hvis det står på siderne..
Hilsen Dan