/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
FTP server gennem Internetdeling på en W~
Fra : iltsvind
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 04-01-03 19:38

Jeg har en ADSL opkoblign som går gennem min fars computer. jeg vil gerne kører en ftp server på min computer og har derfor sat min fars computer op sådan at den deler FTP til en server på netværket. Nu er det så bare at jeg skal have sat min FTP server op til at kunne gå igennem min fars comp... hvordan gør man lige det???

Accepteret svar
Fra : NeoNmaN

Modtaget 30 point
Dato : 04-01-03 20:20

hmmmm vis han bruger Win2k skal du gøre den mappe du vil dele på din computer til et drav på hanse og så køre man ftp server over på hanse hvor den så gemmer på din maskine der hvor du har delt den mappe til :) håber det er svar nok til det ellers må du jo lige skrive igen ikke :)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-01-03 09:58

det bliver noget værre møg, med internet deling og ftp.

Sæt en hub og router op og kør så på.