/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
OSWALD...det´ mig !
Fra : yearhouse
Vist : 7685 gange
100 point
Dato : 23-11-06 18:56

Nogen der kan huske den sjove isbjørn man skal styre på isflager?

Hvor kan man finde det?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 19:01

Vil da lige tjekke om jeg har det endnu, men så er det på diskette,

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-06 19:03

Jow, jeg har ham, vil du ha det, så må du give mig en mail adr. i pm

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 23-11-06 19:16

Tak for svaret Nordsted1......Du er dælme cool....
Et knus herfra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 19:18

jam jam, husk nu lige at give mig en adr at sende det til

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-06 19:19

Det er jo det, der kaldes vidensdeling , men hvad gør man ikke for point

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 19:26

Ans tal for dig selv, nu har jeg spil jeg aldrig bruger, hvorfor skulle jeg ikke have lov at glæde en anden med det spil, sure ribs

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-06 19:37

Jeg synes ikke at "private indlæg" og dermed "løsninger" har noget som helst med svar på kandu at gøre.

Kan du fortælle mig hvad en bruger skulle få ud af at købe denne tråd?????

Åhhh ja kontakt til dig privat.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-06 19:41

Citat
Ans tal for dig selv

Det gør jeg så her. Jeg bruger ikke private indlæg for at opnå point.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-11-06 19:42

ANS:

kan du ikke gemme kommentaren til en mandag morgen???
Det er snart weekend....og måske vil solen skinne på OS ALLE?????

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-11-06 19:44

Men egentlig har du ret med det formelle hér...
Pænt undskyld....og go´ weekend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 19:52

Ans jeg sender ikke spil, for at opnå point, men for at glæde et medmenneske

Okay, så må der hellere komme lidt mere kød på til eventuelle købere af tråden...

Måskedu kan være så heldig at finde spillet her

http://www.oldgames.dk/gamlespil/

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-11-06 02:38

HALLÅÅÅÅ - det her er squda videndeling af FØRSTE GRAD

Spørgsmål:
'Hvor findes spillet Oswald'?

Svar:
'Hjemme i Nordsteds kommodeskuffe'

JUHUU - noget er lykkedes, nogen blev glad for hjælp, det er bare alle tiders.

OG - yearhouse, glæd dig, jeg har osse det spil meeeeen det kan ikke spilles længere, idet det blev købt engang i forrige årtusinde til en gammel MSX computer (ja, sådan een kender du sikkert slet ikke *GG*). Det er i en form for box / kassette - sådan en brugte man i dette monster af en computer *gg*.

Men det er simpelthen alle tiders herlige spil, bortset fra melodien altså..den kryber ind i hjernen og der bliver den sq resten af ens dage

Årh - den er så sød når den glider og når den falder ned, så læg mærke til hvordan den karter med de små ben for at komme op

Hov, nu er her oven i købet et LINK? Jamen du go'este..hvad kan man da forlange mere?

JA - jeg har købt dette spørgsmål OG hvis jeg vil vide mere om dette herlige gamle spil, så skriver jeg lige privat til dig, yearhouse, så fortæller du mig sikkert om det

Knus til Jer begge og god fornøjelse til yearhouse.

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 27-11-06 13:05

Hurra for snæversynet mennesker (Ans) !!! Ideen med Kandu er vel at man kan få svar på sine spørgsmål - et svar Nordsted i dette tilfælde leverer - og ikke en hensyntagen til hvad andre måske kan bruge spørgsmålet til - det er trods alt yearhouse der "betaler" gildet og har "udtænkt" spørgsmålet. Skal det til at være sådan at der skal foretages en vurdring af spørgsmålenes relevans for samtlige Kandubrugere, på lige fod med Tips-bedømmelserne? Eller er det et frit forum hvor alle mand som kvinde mv. kan stille netop det spørgsmål der er relevant for dem selv - og måske ingen andre????

Yearhouse får svar på sit spørgsmål - det er vel det primære - vi bliver delagtig gjort i svaret, selvom Flensted ikke har flere spil på "lager".

PS - har valgt IKKE at abonnere på denne tråd, da jeg nok får hug nu

Ampere

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 27-11-06 13:10

Ans - skal nok i fremtiden sørge for at hvis jeg skal linke til en online shop eller lignende i et spørgsmål, så tjekker jeg FORINDEN butikkens lagerbeholdning, så jeg er sikker på at der er varer til alle dem der køber spørgsmålet for deres hårdt optjente pointer (eller de 20 om dagen man får automatisk)

Get a life!

Ampere

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-06 11:59

Kommentar
Fra : lbkb

Dato : 22-01-08 21:28

Efter en del søgning rundt omkring på nettet, har jeg fundet spillet Super Oswald

http://home13.inet.tele.dk/Noerager/dlspil/downspil2.htm

Go fornøjelse