/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gears of War: Mad World
Fra : lassethorsted
Vist : 648 gange
100 point
Dato : 23-11-06 16:25

Hvem har skrevet sangen Mad World fra reklamen for Gears of War? Hvis nogen oven i købet ved hvor den kan downloades ville det være super!

Hør noget af den her: http://www.youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 23-11-06 16:39

Hejsa!

Tears for Fears har lavet en sang, som hedder Mad world, og teksten passer til det musik, du henviser til.

Teksten kan du se her
http://www.azlyrics.com/lyrics/tearsforfears/madworld.html

Hilsen lsdmulle

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 23-11-06 16:41
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 16:41

Tears for fears `... mad world

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 23-11-06 16:51
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 16:57

På min Playliste står flg Michael Andrews feat. Gary Ju

og det er den der er i linket fra youtube???

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-06 17:24

http://thepiratebay.org/details.php?id=3223470

Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad World (Alternate Version)

Sikkert tyvstjålet/lånt af Tears for fears

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 23-11-06 18:06

Aha... på den måde:)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 18:36

Nanabanana....Det er kun et gæt.

Kommentar
Fra : gril

Dato : 23-11-06 19:02

Det er Michael Andrews - Mad World et fantastisk nummer... den bliv spilet meget på p3 får et par år tilbage måske kend du den os der fra

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 23-11-06 20:10

Den er sindssyg god! også når man selv lige spiller den på klaver og synger til den :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-06 20:14

Den er alt efter humøret, enten en sjæler eller en der er god at tude til

Godkendelse af svar
Fra : lassethorsted

Dato : 24-11-06 15:14

Tak for svaret Nordsted1. Alene det at du linker til The Pirate Bay gør at du fortjener samtlige point... + lidt til! Sharing is careing u |<|\|0w!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-11-06 18:04

Ups har jeg linket til noget snavs, det vidste jeg ikke det var bare den side der kom frem, da jeg søgte på hele navnet- Michael Andrews feat. Gary Jules - Mad World