/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
CS lan-server ka ikk åbne map
Fra : yourgod
Vist : 767 gange
50 point
Dato : 23-11-06 15:07

Hej
I min skole har vi alle sammen bærbar,
i pauserne spille nogle af cs.
Vi spiller over skolen netværk, vi bruger HLDS til det.
det fungerer fint med de maps der er der normalt (standard).
jeg har så fundet en map, har lagt det ind hvor de skal være..

men de andre kan ikke komme ind i den.. de ka godt se den og connecter..
den begynder at hente mappen osv. men den ka ikke komme helt ind da den siger at den mangler en f.eks kbh.wad.. er det ikke muligt at CS-spillet selv henter det..
eller skal wad filen lægges et andet sted - lige nu ligger den i cstrike..

MVH
YourGod

Accepteret svar
Fra : thetof91

Modtaget 50 point
Dato : 09-12-06 21:45

Hmm... Der er tit hvor du skal download en fil som ikke kommer når andre download mappede fra dig.... Så de skal bare download mappet hvor du gjorder så vil det virke fint og den skal ligge i cstrike... Det er bare nolge maps hvor den ikke kan sende den fil...

Godkendelse af svar
Fra : yourgod

Dato : 15-12-06 16:08

Tak for svaret thetof91.