/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Open GOB i dvdlab pro
Fra : hvidtiger
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 23-11-06 13:56

Nu ved jeg ikke om det er det rette sted jeg er.. Men jeg sidder og laver dvd menuer med dvdlab pro efter jeg har converteret dem fra avi til mpeg-2 (Vob) på convertxtodvd programmet.. Jeg er stødt ind i nogle problemer. Når jeg har converteret filmen på convertxtodvd programmet og henter den ind i dvdlab pro for og lave min egen menu er der problemer. Efter den har tilføjet Vob filerne skriver den at der er opdaget åbne Gob´s og filmen kan muligvis ikke startes når den er brændt over.. Og det kan den heller ikke!!.. Der står også, at man skal vælge close gob´s når den bliver conveteret og det kan man ikke i det program jeg bruger til det til convertering som er convertxtodvd.. Er der en som ved hvad jeg kan gøre???

Mvh Hvidtiger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-06 14:30

Bruge et andet program til konvertering

Det er jo muligt at netop disse 2 programmer ikke arbejder godt sammen....

Nero har jeg aldrig problemer med......

Heller ikke med Ulead programmer

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 23-11-06 14:55

Har ledt efter andre konverteringsprogrammer, men dem man kan få er ikke gratis og de demo versioner er der altid et eller andet med.. F.eks konvertere den kun 50% osv osv.. Kender du et program som kan konvetere og tilmed gratis?