/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
danmarks bedste websider
Fra : thorkil1
Vist : 1298 gange
100 point
Dato : 23-11-06 11:53

jeg fik for nyligt et lint til en organisation, der havde udnævnt danmarks bedste websider i forskellige kategorier...

Nu kan jeg ikke finde, hvor det var? Ved du hvor jeg kan finde denne konkurrence - og disse links?

mvh
thorkil

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 23-11-06 11:58
Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 23-11-06 13:13

tak for listen -

men det er altså ikke den organisation, der har kåret bedste websider i forskellige kategorier.

mvh
thorkil

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-06 13:21

Hmmmm hvad vil du så kalde Bedst på nettet?

http://www.bedstpaanettet.dk/Content

Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 23-11-06 14:02

OK da.... jamen tak skal du have... Det er slet ikke så tosset.... JEg havde søgt på bedste hjemmesider - og det var selvfælgelig helt forkert .......
thorkil

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 23-11-06 14:03

Tak for svaret moltov.