/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Kandu
Fra : briani
Vist : 752 gange
50 point
Dato : 04-01-03 19:05

Jeg vil gerne bede jer om at gennemgå,disse to spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/9664
http://www.kandu.dk/dk/spg/9666
i mine øjne ligner det snyd og bedrag
og burde fjernes omgående
MVH Brian

Kommentar
Fra : xou

Dato : 04-01-03 19:11

ja

Accepteret svar
Fra : Smitty

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-03 19:15

Godt Brølt Briani;

Der er åbenbart ikke nogen af dem der har svaret, som har spurgt sig selv hvor højt en rangerende systemnøgle der er tale om. Det er mere end tåbeligt at forsøge at hjælpe med sådan en kopiering.
Håber www.kandu.dk hurtigt får fjernet begge spg. - og gerne nedlagt kontoen samtidig.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-03 19:17

Ja det smager lidt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 04-01-03 19:49

Det burde være således at den slags opfordringer og vejledninger til at udføre ulovligheder kunne fjernes øjeblikkeligt, så snart Kandu finder ud af det. Men Kandu gennemlæser vel ikke alt?. Vi må vel bare gøre dem opmærksomme på de enkelte tilfælde, og måske bede Kandu indskærpe reglerne.
hilsen rfou

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-01-03 19:53

Ja, ikke nok med vedkommende hævder viceværten er sur, han er osse sær - selvfølgelig kan man få kopieret sine nøgler....
ellers kan man da henvende sig til boligforeningen, og klage over viceværten.

Fnollerpige

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 04-01-03 21:09

De 2 spørgsmål lyder godt nok noget mystiske, så det må være hele ok at få dem slettet

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 04-01-03 21:10

De 2 spørgsmål lyder godt nok noget mystiske, så det må være helt ok at få dem slettet

Kommentar
Fra : summer

Dato : 04-01-03 22:56

I begge spm. bliver der svaret, at han skal gå til en låsesmed/nøglebar. At han ikke vil det, var årsag til mit "Hmm", da det mere end indikerer, at han har gang i noget ulovligt, og ydermere vil betale mange penge for det.
mvh
summer

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-01-03 23:17

Jeg giver dig fulstændig ret Summer,det er helt sikker der er gang i noget ulovlig
forstår bare ikke hvor Kandu er?
måske har de ikke set spørgsmålet fra mig
men jeg prøver at sende dem en email
MVH og godnatter når den tid kommer
Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 04-01-03 23:49

Man skal være imellem de 3 første for at det virker *G*, SÅ kom igang med at lave nogle point.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-01-03 23:57

imellem de 3 første???

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 00:03

*er med på en lytter - venter spændt*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 01:17

Hvorfor skal man være mellem de 3 første ???
Ham Zonker kommer godt nok med mange underlige udbrud

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 02:37

Jeg tror, det handler om, at de to tips, han selv fik fjernet i en ruf, stod blandt de tre øverste under "Seneste 25 tips".

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 03:56

Nej, NU ved jeg, hvad Zonker mener. Det med de tre første er
selvfølgelig et hip til briani, der "kun" står som nummer fire på
top 50 listen.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-01-03 09:47

There you go Rellom.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 12:12

"kun"

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 12:17

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 12:17

Kommentar
Fra : summer

Dato : 05-01-03 12:45

zonker, det er ikke rigtig. Jeg skrev til Kandu en gang, og fik besked en uge senere
mvh
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 14:14

Hej Uffe29

[citat]
Aii, er det rigtigt?
[/code]

Det er rigtigt, at Zonker driller Briani med, at denne "kun" er nummer 4 på top 50 listen, men
det er selvfølgelig ikke rigtigt, at det også er kandus holdning.

Iøvrigt min kompliment til dig: Du har utrolig hurtigt fundet ind til tonen her på kandu.
Dit brugernavn er nyt - men din stil er gammel.
Hvis jeg må sige det sådan?

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-01-03 14:25

Efter den niende kommentar forsvinder spørgsmålet helt fra debatten, og man falder tilbage i den "gamle stil". Hvor interessant er det, for den almindelige bruger?.
hilsen
rfou

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-03 14:33

Helt utrolig
at der endnu ikke er kommet en kommentar fra Kandu
og at de to overnævnte spørgsmål stadig ligger åben herinde
ikke engang en email til Kandu,har de reageret på
det er simpelhen for ringe
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 14:37

Ikke interessant - men efter min smag ganske underholdende.
Lidt skæg i gaden synes jeg godt der må være plads til.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 14:42

Hej Brian

Min kommentar ovenfor var til Rfou.
Men du har ret. Det undrer også mig,
at kandu ikke har reageret.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-01-03 15:27

Hej Rellom
Det er måske skægt for de indviede, det tror jeg gerne. Men det er utroligt trivielt, at få en stribe mails om at der er kommet en kommentar på det spørgsmål du abonerer på, og så viser de sig aldeles intetsigende. Det kan godt få mange til at hoppe af, eller slet ikke koble sig på. Og det er vel ikke det der er meningen?
i venskabelighed
rfou

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-01-03 15:45

Hej Rfou

Før eller siden bliver vi jo alle indviede.
Men du har ret i, at det er irriterende at få
mails om det rene ingenting.
Den slags tror jeg bare ikke kan undgås i et
åbent forum. På kandu ligger aldersfordelingen
fra omkring 13 år og til over 80, og alene det
giver jo et vidt spillerum for forskellighed.
Jeg tror dog ikke, nogen har til hensigt at jage
andre brugere væk.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-01-03 15:51

Godt man har sine "synske" evner i behold *S*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 16:52

Tak for ordene Rellom, jeg har deltaget meget aktivt på eksperten, så det er ikke så svært at tilpasse sig. Dog må jeg sige at der er stor forskel på de 2 fora. De har begge sine fordele og ulemper

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 05-01-03 21:51

Brian hvor er det synd for dig, at kandu ikke er så hurtige. Hos mig tog det 6 minutter :

http://www.kandu.dk/dk/spg/9449

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 22:04

Og ?
hvad betyder det om de er 6 min. eller 6 år om det - det er vel fordi de synes bedre om dig ikk´Zonker *GG*

Brian, er sikker på ( for det er sket før ) at din mail er gået tabt, det skete for mig fornylig da Kandu´s server var nede, og det var det osse igår, der kørte det ad h...... til - så de har nok haft travlt ... og i stedet for kun at skrive den her så send en mail - også .... er bombesikker på de ikke bare har ignoreret dig !!

- og lige en ting til, hvis nogen seriøst tror det regnes for en skid at ligge på TOP10 - then I have news for U - det siger ikke en fløjtende fis om evner, venlighed, hjælpsomhed - men måske mere om snyd, dårlige regler, latterligt pointsystem og en masse andet - jeg var to´er på den liste det meste af sidste halvdel af dec. måned, og det var jeg ikke stolt af - jo måske lidt fordi jeg ved hvordan jeg kom der.......

- men et forum der er delt i flere lejre, hvor nogen bruger formodet svar ( hvilket gør det meget nemt at ende på listen ) og en anden halvdel der gør noget andet - det er komplet ubrugeligt - og hvis man lige overvejer FairPlay i det, så er det svært at få øje på.

Fnollerdims

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 22:17

dertil kan der vist ikke tilføjes mere

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-01-03 22:39

Hej Fnollerpige
Tak for dine kommentarer,altid dejlig at læse
som du kan læse i min kommentar ovenover 14.33,så har jeg også sendt dem en email(men den er nok ikke nået frem da jeg har glemt at sætte et frimærke på )
men har stadig ikke hørt fra dem
jeg må vente og se hvad der sker,de plejer sku at være hurtige nok,når man sender dem lidt ros
men der er nok koks i den et eller andet sted
men jeg vender tilbage hvis jeg hører noget
MVH Brian

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-01-03 22:46

Fnollerpige : Du har så evig ret. Briani "hejser" et rødt flag overfor www.kandu.dk og flere bakker seriøst op om det. Pludselig kommer der et indlæg ( ingen nævnt - ingen glemt ) og hele idéen med at lægge pres på er totalt væk, da det udarter sig til internt ævl, bævl, bavl og b.....

Med hensyn til fairplay, så kan du få et godt eksempel ved at kigge på http://www.kandu.dk/dk/spg/9559.
Dels kan du se, hvem der var deltagere i indlægget; og ikke mindst den kommentar Uffe29 sendte på et tidspunkt ( du får den her for nemheds skyld )
[Citat]
kkjj
tryk lige på afvis nederst, ellers risikerer du at give mig point for et stort stykke arbejde som smitty har lavet
[/code]
Uden du behøver at læse det igennem, så kan man undre sig over, hvor "Top 10 hajerne" var henne i den sammenhæng!
Når der nu er nogle der mener at deres placering er lig med deres evner, så burde de da kunne klare sådan en med begge hænder bundet på ryggen!

Uffe29 : Som skrevet ovenfor; Tak for fairplay. Dejligt at nogen har en realistisk holdning til tingene.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 22:55

Hej Brian - ja håber du hører mere - ( tror faktisk ikke der rigtigt er nogen der har kunnet tage imod mails i denne weekend - enten holder de ferie eller osse - tja eller osse hvad ...... )

______________________________________________________

Hvem siger forresten egentlig at Kandu er ret meget mere end en "pizzaserver" - på et skrivebord - en mobiltelefon og tre unge mennesker i en kælder ( og er der overhovedet nogen i den kælder i weekenden ?!? )

_______________________________________________________

Smitty, ja det er da fantatisk at den liste får folk til at opføre sig sådan - rart at nogen kender reglerne for FairPlay - bare synd at ikke alle er "modne" nok til det.

*Hvor gamle er de forskellige herinde ?*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 23:00

P.S - jeg er iøvrigt 31 ( et halvt )

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 23:00

Smitty, takker

Fnollerpige, prøv at se om du kan gætte min (alder)

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-01-03 23:07

Uffe29: Ingen grund til røde pletter på kinderne! Roses den som roses bør - og "høvles" dem som ........

Fnollerpige : Tilslutter mig Uffe29. Kom med et gæt!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 23:14

Ja den med "Uffe" - den bliver svær - lad mig se bop-bop 29 !!

og Smitty - du er æææhhmm ( av for den ) 32 *dukker mig og håber det ikke er heeeelt forkert*

eller at du kan tage det som et kompliment ( eller så noget )

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-01-03 23:19

Fnollerpige! Fedter du? eller er du alvorlig? Jeg må hellere tage det som et kompliment; men du er faktisk temmelig meget ved siden af med dit gæt!

/MVH Smitty

PS : Mon Uffe29 indenfor det næste år skifter til Uffe30?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 23:24

Naaah Smitty - PRØVEDE pr. hukommer at pejle mig ind på dine indlæg, tonen, sproget og alt muligt - men fedtede ikke - seriøst !!

jammen så er du 47 år

ja - den har han nok ikke lige regnet ud, den gode "Uffe"

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 23:27

9 dage !!!!!
æv, det havde jeg ikke lige spekuleret på at min profil ikke passer, men min forlovede siger også hun er 23, så det går nok

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 23:31

ok, går ud fra jeg gættede rigtigt med Uffe´s alder ( hvad vinder man så ? )

så er det bare Zonker`s alder - nogen seriøse bud ?
og Briani´s + de øvrige !

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-01-03 23:32

Fnollerpige! NU er det lige før jeg bliver SÅ gammel ( føler ) er jeg heller ikke; men desværre er du noget tættere på denne gang.

Må åbenbart til at komme med nogle med mere "banale" udtryksformer, når du henviser til tone/sprog/indllæg!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 23:39

Smitty du skal bare bruge termer som : Knæhøj karse og bred ymer
- så er du så hip ingen tvivl om det .....

det er jo netop indlæg, sprog, tone der afslører en del - lad mig spørge dig, selvom om du nu ved jeg er 31 - passer det så med dit indtryk af min alder ?!?

Og hvor gammel gør det så netop at man vurderer Zonker, og de andre til ?

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 05-01-03 23:42

Uffe29 ( og snart 30 ) : Du burde da vide bedre! Kvinder fylder én gang om året - indtil de bliver 20! Herefter fylder de år hvert 10nde år - men bliver alligevel kun ét år ældre! Det er ( næsten ) én naturlov.

Fnollerpige : Mener du deres alder ifølge dåbsattest - eller bare den de præcenterer sig med gennem deres indlæg?

1. del kan være alt fra 23 - 33; men anden del ligger nok nærmere 12 til 16!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-01-03 23:42

arj, -1år
Det er kun 29 om 9 dage, men nedtællingen er igang

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-01-03 23:45

Ja mente faktisk deres virkelige alder ikke den de tilsyneladene har deres opførsel efter.....

- jo længere man er her, desto større bliver nysgerrigheden ( en anden "kvindeting" iøvrigt )

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 00:02

Fnollerpige : Inden VI bliver beskyldt for at være for "indvidede" - og at kommentarerne ikke hører hjemme her ( det gør de vel egentlig heller ikke )!

Knæhøj karse og bred ymer var ( vist nok ) generationen før mig der brugte den! Til gengæld var jeg teen-ager da Walkers, Sweet, Slade, Suzi Q., Gasolin havde deres storhedstid. ShuBiDua var på vej op ad rangstigen
Filmene der hittede var Grease, Saturday Night Fever, Thank Good it's Friday, Xanadu
Gymnasierne var fyldt af "røde" - og det var absolut yt at være borgerlig. Garbedinebukserne var in - og det samme var ruskindsveste/-jakker. Kort sagt! Discoen var født!

Nok om de nostalgiske tilbageblik! Du får din vilje - jeg er en udemærket ( efterårs ) årgang '60

Om dine kommentarer passer til´en pige på 31? Jo egentlig! Der er hele tiden en "drillende" ungdommelig tone på overfladen; men nedenunder er der en masser alvor og seriøsitet. Omvendt så tror jeg heller ikke du "bare" er gået udaf 7. klasse; men nærmere har "noget mere" med en i din personlige bagage. ( Der var den igen; altså den med tone/sprog/osv./osv. )

Lad os - for sjov skyld - fortsætte "20 spg. til professoren": Gæt en beskæftigelse!

Seriøst med hensyn til "Top of the Pop": De ligger mellem 22 og 28 år. Selvom man ikke skulle tro det!

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 00:19

Zonker - naaaah han er ikke mellem 22 - 28 år... det er han FOR mavesur til

okay, den tid husker jeg udemærket, men mest gennem min storesøster ( fra ´65 ) og alt hvad det indebar - Teens, Abba, Slade, Sweets, Alice Cooper osv osv.

Uhh profession !! jammen du kan være alt lige fra dyrlæge til klubpædagog - ja du er nok skolelærer ( og dog )

naj nu ved jeg det : du er kommunalt ansat i teknisk forvaltning !!

og jeg er ??

Ja vi bliver nok meget upopulære nu, men det kan jeg godt leve med

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 00:26

Hvis vi nu (for sjov) vendte tilbage til det spørgsmålet og nogle af de første besvarelser, hvor det blev foreslået at der skulle udvælges administratorer; så var de da vist kommet på herrens mark her. Eller hvad.
hilsen rfou = Rudolf

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-01-03 00:28

Hej med jer to
Jeg mener jeg kan huske fra en tidligere tråd at zonker er omkring de 13 år
passer vist meget godt når man læser hans til tider meget fjollede kommentarer
men min alder kan i godt nok ikke gætte
Men jeg er ældre end dig Smitty

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 00:32

Fnollerpige: Moi! Kommunalt ansat! Nix - jeg er da vant til at arbejde! De 3 andre var faktisk lige så langt væk!
Udtrykket : Mit arbejde er min hobby dækker faktisk ganske godt! ( Nej ikke Gigolo selv om deres arbejde vel også er en meget god hobby )

Dig! Du kan "være" mange ting. Pga. din alder fjerner vi lige nogle af de mere "avancerede". Seriøst ment kunne du udfra tone, mv. godt sidde i en salgsstilling, EDB udvikling/beskrivelse, sekretær ( i en eller anden sammenhæng ) Formodentlig noget, hvor du har en del kontakt med andre mennesker.

er da omkring 22 - 24 år! Prøver bare nogen gange at lyde mere voksen, men har ikke altid "lige meget" af have sine råd/kommentarer i. Overdreven selvværd, men har ikke altid en i h...... når det bliver avanceret!

SÅ der røg der en lille i mig. Det sker desværre ind i mellem.

Lad os nu få de stillinger på plads! Du skal være noget mere "kreativ" i dit næste gæt.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 00:33

Hej Rudolf - ja her i denne tråd er der ingen der er noget som helst bevendt - det er lutter humor, men måske netop den egenskab ville gøre godt som admin her på Kandu

__________________________

briani hvis du er ældre end smitty så er du 48 ( ? )
og måske den der så overrasker mig mest med hensyn til alder -
det indrømmer jeg - troede du var midt i 30`erne !!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 00:38

Smitty - dit job er din hobby

----------så er du IT tekniker, netværks admin eller så noget ??----------

jeg er alt muligt mærkeligt - har arbejdet med børn, er "webdesigner" - taget et år på handelsskole som IT administrator, selvstændig ( cafeteria forpagter, og en kommunal rengøring entreprise ) + så meget andet....

p.t selvstændig.

P.S er glad for at se disse smileys benyttet som de var ment - det rammer lige i øjet !!

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 00:55

Fnollerpige! Velkommen i klubben blandt selvstændige.

Sorry! Var måske lidt lusket, men har en lille bix, som primært gør i Administrative løsninger til små og mellemstore virksomheder. Arbejder primært med ( ægte ) Navision produkter; men kan vel også lidt andet.
Er egentlig officer fra Flyvevåbnet, men bleve "bidt" af en gal PC for næsten 20 år siden; og har arbejdet indenfor EDB siden ( havde lige en afstikker på 2 år med noget andet ). Ved 100% at JEG ikke ved alt, men lidt er der da sivet ind gennem tiden - og det også sat sig fast.

Synes dette forum er s....skægt, da JEG kan lære meget - og får mulighed for at slappe af med nogle "skæve" kommentarer ind i mellem. Prøver ind i mellem at hjælpe andre, når jeg tror jeg kan.

Jeg tror egentlig er auto-didakt, hvilket unægtelig fritager Vor-Herre for et stort ansvar.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 01:00

O.K. lad mig gå med på spøgen: hvor gammel er jeg og hvad er min profession?
rfou = Rudolf

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 01:09

Hej rfou;

Det er jo lige det med dit alias; som for Uffe29; det kan afsløre noget! rfou = Rudolf.
Får mig til at tænke på noget "kært gammelt" pga. det stakkels dyr der skal lave ét hel års arbejde på bare én dag!

Seriøst ment, så kan flere ting tyde på ca. 65 år. Er det rigtigt må du være Efterlønner/Pensionist.

/MVH Smitty

PS: Velkommen i "Hygge Klubben" for de mere useriøse indlæg, som ikke "sviner" nogen til.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 01:27

69 år så Du var tæt på, og jeg er folkepensionist; men hvad har jeg beskæftiget mig med i mit aktive liv?
Rudolf
P.S. Jeg kan sagtens gå med til lidt spøg og skæmt; men jeg syntes jeg har bemærket en hel del ulækkert mobberi herinde. Og da debatten på dette spørgsmål stort set foregår mellem en flok der tilsyneladende kender hinanden, generer det sikkert ikke nogen.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 06-01-03 01:41

Hej rfou;

Var lige ved at lukke ned for nu; men et hurtigt svar er der altid plads til!
for at jeg gættede nogenlunde rigtigt. Hvad du beskræftiget dig med i dit Aktive liv? Du er da stadig Aktiv for pokker! Bare med noget andet lige nu! Nu bruger du tiden sammen med os drenger... - og det synes jeg er alletiders.
jeg har faktisk ikke nogen idé om dit tidligere virke. Der til er der for få informationer. Vil gerne gætte mere konkret, men så skal jeg have lidt mere "hjælp" først.

Jeg tror roligt jeg kan sige for flere på netop dette "spørgsmål", at det har taget en pjattet og drilagtig retning fordi vi åbenbart er nogle som gerne vil have en uhøjtidlig tone - og er frygtelig trætte af nogle ganske få, som konstant kommer med ubehøvlede og bedrevidende kommentarer - uden reelt at bidrage med noget.
Vi er helt enige. Ulækkert mobberi hører ikke hjemme her. Personligt synes jeg f.eks. mægtig godt om Fnollerpige's måde at skrive kommentarer på. Selv når hun er uenig med nogen; eller retter dem; sker på en ordentlig måde, så man ikke føler sig stødt - men tværtimod hjulpet.

Håber du hænger på nogle flere af tingene rundt om. Har på fornemmelsen, at en seance som denne idag sagtens kan finde på at gentage sig lige pludseligt. Kan som Fnollerpige også godt lide at vide, hvem jeg "snakker" med.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 06-01-03 01:47

Min profil har hele tiden været åben og næsten total. Blot ikke min tidligere proffession, så den lader vi stå lidt endnu. Men den er absolut ikke akademisk. 7 år i den stråtækte og senere en læreplads.
godnat nu vil jeg også se dyner.
Rudolf

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 12:32

Ja, jeg gik altså i seng uden at få sagt godnat og uden at tilkendegive, at jeg smuttede - derfor vil jeg gerne lige sige : Tak for en hygsom debat - det var en fornøjelse ......

Nu ved jeg "lidt" mer, om nogle få af jer ....

Fnollerpige

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-03 16:43

Ok - Emesen er = MSN stavet på dansk. Det fandt jeg på, da jeg lige skulle prøve at tjatte via Messenger. Alder = ung mand på 59
Emesen.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 19:52

Fnolle kig på familien og se alderen

Praktisk erfaring fra nogle af landets største IT-udbydere.
Wm-Data etc. (mellemleder i support/kontrakt afdeling for kørende teknikere)

uddannelse : EDB-assistent

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 20:02

Ja Smitty officerer har vi jo nok, netto vidner jo en del om manglende personalepolitik, og der er det halve forsvar jo ansat *G*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 20:14

Zonker - hvilke familie ? *LOL*

anede ikke du havde familie - men jeg skyder på du er 39 - korrekt ?!?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 20:15

Zonker - hvilken familie ? *LOL*

anede ikke du havde familie - men jeg skyder på du er 39 - korrekt ?!?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-01-03 20:22

ta daaaaah med og uden n

det er godtnok ved at blive lidt langbenet det her indlæg inden man får scrollet i bund

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 06-01-03 20:42

fnolle læs dine indlæg igennem, familien *G*

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-01-03 17:32

Ja ja
Stadig intet svar fra Kandu
nu har jeg sendt 5 email til dem
jeg syntes simpelthen det er for ringe
for de er da hjemme,ellers så kunne de da ikke lave den fine tip der kom igår.
tak for chatten i aftes/nat
det var sku da megethyggelig
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 01:10

hej med jer
så lykkes det at få et svar fra kandu-endelig
men da de åbenbart ikke vil svare herinde,så vil jeg lige kopierer det svar jeg fik fra kandu
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Brian

Undskyld den lange ventetid, men de fleste af os har været på skiferie, det skal jeg også passes.

Med hensyn til de 2 spørgsmål, giver jeg dig ret i, at de kunne bruges til noget ulovligt, men vi ved det ikke. Så længe der ikke står sort på hvidt at manden har tænkt sig at bruge disse nøgler til noget ulovligt, så må vi ikke komme til forhastede konklusioner. Vi må lade tvivlen komme ham til gode, og lade dette spørgsmål ligge.

Mange tak fordi du reagere på sådanne indlæg.

Med venlig hilsen

Rasmus Andersen
(Servicemedarbejder)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
jeg venter lige med at lukke spørgsmålet,så har i en mulighed for at læse svaret gratis
men nu får jeg et proplem,hvem skal have de 50point?
jeg slutter nu da jeg kan høre min seng kalde
Brian

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 16-01-03 18:57

Hej Smitty
Mine point skulle jo have været givet til Kandu men da de ikke gider at svare her,så kan de jo ikke få dem
men hvad skulle de også med dem(har dog fået svar fra dem pr email,som du kan læse tilsidst i det her lange spørgsmål)
Jeg mener stadigvæk at de to spørgsmål opfordre til noget ulovlig,og burde have været lukket,men kandu har en anden mening,og den må jeg jo bøje mig for
MVH Og tak for din kommentar
Brian