/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fladskærm
Fra : bovbasse
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 22-11-06 22:26

jeg skal have 20 tomme tv/fladskærm incl dvd.

nogen som har nogle ideer.....

pris 3000-4000 kr.

mvh
jan

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 22-11-06 23:29

Kig i Bilka....de har dem.....

Billedkvaliteteten er svingende - men kig dér, hvis du er i nærheden af en Bilka....

Lige p.t. et Amitech 20" med indbygget DVD til 3799,-

Kommentar
Fra : moira

Dato : 24-11-06 12:41

Tag et kig på www.flatpanels.dk der finder du en lang række test af skærme, samt et forum hvor folk diskutere og kommer med kommentare på skærme m.m.... F.eks. har ViewSonic lige lanceret en ny 20" skærm kaldet VG2021m som koster 2200-2400 http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1162887109&archive=&start_from=&

Held og lykke med det!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-11-06 09:23

>>moira.... har den Viewsonic-model indbygget DVD?

Kommentar
Fra : moira

Dato : 28-11-06 21:04

wow... er vist halvblind, havde slet ikke set der stod den skulle være med Dvd :D ... Den eneste 20" fladskærm med indbygget dvd til under 4000 kr. jeg kender til er også Amitechs. Hvis den er af interesse, så er her et link til den: http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=180087

Held og lykke med det!

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 29-11-06 22:36

tak alle sammen for jeres svar

men vi købte nu den som var i føtex kataloget i denne uge. uden dvd, hun bruger den ikke mere siger min datter.

mvh
jan

Godkendelse af svar
Fra : bovbasse

Dato : 29-11-06 22:37

Tak for svaret berpox.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-11-06 22:49

Velbekomme

Dit valg er såmænd nok også det mest fornuftige. Man kan jo købe en udmærket DVD afspiller for få hundrede kroner nu om dage - så hvorfor give 1200 ekstra bare for at få den indbygget i fjernsynet - med mindre altså at det VIRKELIG kniber med pladsen....

mvh berpox

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 03-12-06 01:07

ja, netop.
vi snakkede med datteren om det, og da hun slet ikke bruger den hun har idag ret meget, og da hun nu får kabeltv ind på sit værelse ser hun alligevel kun disney og cartoon.
og selvfølgelig animal planet ::)) vil jeg gerne have hun ser for at se noget andet

mvh
jan