/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvilket wehotel har jeg?
Fra : Sygate
Vist : 548 gange
149 point
Dato : 22-11-06 15:05

Det lyder som en joke det her.
Men jeg har en hjemmeside jegi kke har opdateret længe. Så jeg aner ikke hvilket webhotel der min side liggende.
Jeg skal lukke siden ned.

Det er et .com domæne så jeg kan af gode grunde ikke spørge dk-hostmaster.

Udover det har jeg skrevet til ca. 5 webhoteller som jeg mistænker kunne være der jeg købte dem. Men ingen af dem har ulejliget sig med at svare tilbage.

Hvad ville i gøre?

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 22-11-06 15:09

Har du ikke fået en regning fra dem så du kan se hvor du betaler til

måske på mail

det er min første indskydelse

/ Henrik

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 22-11-06 15:14

Jeg kan slet ikke finde nogle papirer pga. flytterod.

Men mon ikke der er et .com "who is" eller noget lignende dk-hostmaster, blot for .com domæner i DK?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 159 point
Dato : 22-11-06 15:27

Først denne
www.myip.dk

så ned og skrive hostnavnet i 3. rude - altså hjemmesiden.xx

så skriver du ipadressen i rude 2

Nu får du at vide hvor din hjemmeside ligger

der er også en anden metode men den kan jeg ikke huske.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-06 15:33
Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 22-11-06 15:42

Du er jo genial

Mange tak...
Det var hos 1go.. dem havde jeg lige svedt ud.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-06 15:43

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-11-06 16:20
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-06 17:08

Gisp - det er jo hele romaner der kan hives ud der.
Du får lige halvdelen af påængernø....................................en dag måske.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-11-06 22:29

Ja findes det , så findes det nok der, og ellers kik på linkene,
så kan bogreolen fyldes med romaner.
Men http://www.dnsstuff.com/ er nem og rimelig overskuelig.