/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
CMS "ekspert" søges!
Fra : CaPsen
Vist : 404 gange
300 point
Dato : 22-11-06 14:42

Vi er ved at lave et fodbold site, til det har vores webmaster valgt at lave siden i Joomla, da han ikke har så meget tid til rådighed, søger vi én ekspert der kan bakke ham op, hvis dette er noget fra dig, vil jeg meget gerne høre fra dig.

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 23-11-06 15:37

Det haster virkeligt, så har sat det op til 300 point!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-11-06 15:56

Wawh

sorry

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-11-06 16:54

Idéen med CMS er jo, at brugere med begrænset kendskab til webredigering kan redigere og opdatere eksisterende indhold.
Det er for øvrigt ikke nemt med flere webredaktører da det næsten altid ender med at nogen bliver sure og måske endda går og smækker med døren, desuden er det vel i høj grad en sag for de der allerede er involveret.

BTW så er de her point kun et symbolsk tak for hjælpen som ikke har nogen reel værdi sååhh!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-11-06 18:51

jamen det er ju snart jul

Jeg har nu ingen intentioner om at røre CMS,
Ideen i CMS er jo nettop at det er så nemt, at alle kan være med.
Eller har jeg misset noget
Det man for er så også noget der ligner alle de andres CMSider.
CMS eller ej , man bør give sig tid til at sætte sig ind i tingene (Html/PHP/ASP)
Så for man et større udbytte af dette CMS, og kan bedere sætte sit personlige præg.
Tja. om jeg er ekspert.. hmm. men fodbold siger mig intet.

Hvori består hjælpen ?

PS. den med poængerne , den var god, du ved da at man ikke kan købe julegaver for dem,
men bruger sin tid, for at af interresse ville hjælpe og for mig at hjælpe sig selv til større viden !

Men sig frem, og lad os se, måske er fodbold ikke så tosset enda