/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
vil du hjælpe andre børn
Fra : ladies
Vist : 702 gange
150 point
Dato : 22-11-06 10:48

hejsa alle jeg har en søn der arbejder i malawi se hjemmeside www.pultera.webbyen.dk ,han tog først derned som nødhjælpsarbejder og da kontrakten udløb blev han og forsatte projektet lidt .Hvorpå han tog hjem og arbejded så han kunne komme ned og lave sine egne projekter læs evt hjemmesiden og se billederne under fotoalbum www.pultera.webbyen.dk .
imellemtiden blev han gift med en lokal pige og for ca 1 md siden blev han far til tvillinger(foruden den lille dreng hun har).
I den forbindelse samlede min datter tøj og børnesager ind på unge mor, og nu har vi fået lov at få det med en container derned i februar, så står i og har noget brugt baby/børnetøj-tøj legesager babyting eller andet så kan i kontakte mig på min mail kristinas@mail.dk så vil det komme med derned og blive fordelt med de forældreløse børn som der er RIGTIG mange af pga aids og meget andet bøger på engelsk er også velkommen eller hvad i nu vil støtte med
men læs om det hele på hans hjemmeside og se billederne under fotoalbum på www.pultera.webbyen.dk
hilsen ladies

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-06 10:56

åhhh hvor skønt at høre det lykkedes

dejligt initiativ !!!

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 22-11-06 10:58

ja det er vi også meget glade for

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 22-11-06 12:16

HVOR ???? skal tingene afleveres ? Jeg bor i Horsens.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 22-11-06 12:31

de kan evt sendes hertil,selvfølgelig alt efter hvor meget det er da vi skal have det pakket i kasser og så sende det videre til dem der tager det med ellers finder vi ud af noget kan du evt maile direkte til min mail kristinas@mail.dk for så kan jeg evt give dig mit tlf og så kan vi snakke i tlf
ladies

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 22-11-06 12:41

Godt initiativ!

Enhver kan støtte en eller anden organisation med 100kr. Så har samvittigheden det pludseligt bedre, selvom man godt ved at det er en mindre del af de 100kr, der er tilbage til børnene, når foreningens "faste udgifter" er betalt.

I dette tilfælde er det réelle, og brugbare ting der bliver sendt afsted.

SUPER!

Vh Claus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-06 12:56

Da du også har lagt et tips vedr rejser og ophold i området, hvad så med at gøre opholdet "gratis" mod at "turisterne" tager en vis mængde fornødenheder (hvad der nu end savnes) med til landsbyen til gengæld.....

Det sparer en masse papirarbejde....

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 22-11-06 13:02

god ide refli skal da lade dit forslag gå videre-ellers kan du selv evt kontakte min søn direkte gennem hans hjemmeside www.pultera.webbyen.dk vil også anbefale jer at kigge under hans fotoalbum hvor i så kan se billeder af landsbyen
ladies

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 22-11-06 13:14

fluffyclaus
tak for de søde ord og jeg kan garantere at de ting der bliver samlet ind 100% kommer virkelig nødlidende til gode ,i skulle også tage og kigge på my projekt hvor der står om nogle af de projekter han har igang, samt fotoalbum hvor der kan ses billeder af landsbyen ovs
ladies

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 150 point
Dato : 22-11-06 14:53

Hej Ladies!

Det er dejligt at læse din historie - i min familie har vi en magen til. Min mands faster rejste for en del år siden til Afrika i forbindelse med hendes arbejde som antropolog. Her mødte hun en mand fra Malawi, som hun giftede sig med. De har nu en dejlig søn på 11 år og er bosiddende her i landet.

Også de har indsamlet en del tøj og sender en gang imellem noget derned. Desværre koster det en del at sende til Malawi, så selvom folk er meget venlige med tøjdonationer, så er det desværre også lidt nødvendigt med pengedonationer til den slags.

Det er flot, at I vil sponsere en hel container - et dejligt initiativ.

Vaxen

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 22-11-06 15:51

dejligt også at høre din historie-men det er nu ikke kun mig der donere udgifterne til at få det derned (er førtidspensionist)men flere andre og når det er afsendt vil der blive takket herfra dette spørgsmål-ja det koster en bondegård at få ting derned 1500kroner for 20 kilo så godt det ikke er med postdanmarks fragt det skal afsted,
ladies.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 22-11-06 18:18

Hej har sendt mail til alle mine venner, håber og tro på at de går ind og støtter. Fint initaitiv. m.v.h. B&S

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 22-11-06 18:20

takker briseogstorm

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 19-12-06 14:07

Tak for svaret vaxen.