/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Michelle Birkballe - tekst
Fra : oberwelt
Vist : 644 gange
25 point
Dato : 21-11-06 20:50

Hjælp jeg skal bruge en text af Michelle Birkballe til hendes sang "Idolet" jeg kan ikke umiddelbart
finde den på nettet, nogen har måske bedre held end mig eller?

Jeg har desværre kun 25 P men i morgen får jeg nogle flere jeg kan dele ud af.

Accepteret svar
Fra : rylerne

Modtaget 25 point
Dato : 21-11-06 22:05

Hej

Hvorfor køber du ikke bare CD'en der er vel tekster med i coveret

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=albuminfo&albumid=128884&preorder=0&news=0&sale=0&secondhand=0

vh
carsten

Godkendelse af svar
Fra : oberwelt

Dato : 22-11-06 07:11

Tak for svaret rylerne.

Genialt svar - det kunne jeg ikke selv have fundet på, bare ærgerligt at butikkerne havde lukket lige netop da jeg havde brug for at kende teksterne, men jeg skal ikke ulejlige dette site igen med sådanne spørgsmål, jeg går da bare ud og køber cd´en.

Med sådanne besvarelse hvad kan man så egentlig forvente at andre besvarelse på dette site af F......